Aroganța Sheriffului


Trei aliniate despre cea mai urîtă echipă a campionatului

Nu destul că arogantul de Kuciuk nu mai vine la conferințele de presă de după meciuri. Un secund de-al acestuia a declarat ieri că Sheriff a consumat atâta forță de cât a fost nevoie pentru a câștiga meciul cu Zimbru, lăsând impresia că Sheriff și-a păstrat puterile pentru alte meciuri. Păi care meciuri? Pentru ce să-și păstreze forța? Ce parcă Sheriff ar juca în paralel în Champions League și are nevoie să-și păstreze puterea? Și dacă scrii pe site-ul clubului despre meciul Zimbru-Sheriff că ar fi un ”Clasico” (aluzie la celebrul El Clasico, Real-Barcelona), atunci cum vine Sheriff să joace un ”Clasico” cu o jumătate de forță? Ceva nu se leagă... Ori în mintea secundului, ori în jocul Sheriffului.

O părere subiectivă, pur personală: Sheriff joacă cel mai urât fotbal din campionat. Meciurile cu participarea Sheriffului sunt cele mai urâte și plictisitoare. 2:0 este scorul cel mai des întâlnit, de 8 ori în acest campionat. Și asta cu spectacol ZERO! Am impresia că echipele intră resemnate pe teren atunci când întâlnesc Sherifful. Pur și simplu refuză jocul. Două echipe au bătut Sherifful în acest an: Dinamo Bender și Iskra Rîbnița. Mult, în comparație cu alte sezoane. Puțin, în raport cu normalitatea.

Suporterii tiraspoleni au scandat la derbyul cu Zimbru: ”Rossia! Rossia!”. Și nu e prima dată când aceștia vin la Chișinău și scandează lozinci politice, provocând tulburări în tribune. Ținând cont de asta, cred că aceste provocări ale galeriei tiraspolene sunt intenționate, pregătite și comandate premeditat, din timp.

Comentarii

  1. Sandule salut!Zi-mi te rog cine are inregistrarile video de la alegerile presedintelui FMF(ma intereseaza personal)!Zi-mi doar cine le are!
    Si alta intrebare:au mai facut concurentii cei 4 ceva sau nimic......?
    Cit priveste Sheriff........nu pot zice nimic de ei........deoarece sincer..........campionatul Moldovei nu - mi e interesant..........asa ca..........(scuzati-ma mult-stimati jucatori din Moldova.....Div.Nationala)!!!Eu cred ca la nivelul care sa ajuns momentan in fotbalul moldovenesc.........ar fi mai corect sa se numeasca "fotbal pentru amatori "!!!!(parerea mea)!!!!!Eu cred ca multi ma sustin!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sandu, nu se leaga in ambele: nici in jocul tiraspolenilor, nici in mintea secundului! Asta e echipa?Ce forte au pastrat, pentru amatori din Andorra sau pentru cine?
    Am fost la Olimpia-Zimbru, cand baltenii au invins cu 1:0. La conferinta nu comentez nimic, caci a fost dezastru, dar dupa ea am luat cate un scurt interviu antrenorilor. Pogorelov mandru si orgolios la culme, nici nu atragea atentia presei, Caras ca intotdeauna, un om bun ca o paine calda. Am crezut ca e bucuria victoriei si de aia Pogorelov era cum era, dar in decembrie am fost sa realizez un reportaj despre pregatirile echipei, situatie, etc. Aceesi situatie. Asta e, astia sunt, se pare ca asa ne plac! Dupa cazul cu Dobrovolschi care vorbea in rusa cu jucatorii, am ajuns ca niste nimicuri de la Sheriff sa le para ca sunt niste granzi...
    Cel mai urat campionat cu cel mai prost lider!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sandule, când comentezi pe alte bloguri rog să nu vii cu injurii și sub protecția anonimatului!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca incurci ceva. Eu comentez tot timpul cu numele meu.

    RăspundețiȘtergere
  5. RUSII SINT NISHTE rahati IMPUTITI

    RăspundețiȘtergere
  6. Ok, probabil a fost o confuzie. Daca e asa, imi cer scuze!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sandule!!!!!!Imi poti zice de la cine pot lua inregistrarile de la alegerile pres.fmf sau e secret........??

    RăspundețiȘtergere
  8. Sorry, am uitat. Eu nu le am. Nu stiu cine ar putea sa le aiba. Poate cei de la posturile TV. Stiu ca si Petru Efros avea o copie, dar nu mai stiu daca a pastrat-o.

    RăspundețiȘtergere
  9. Personal, cred ca acele scandari ale galeriei tiraspolene sunt pentru a enerva publicul de aici, majoritatea unul pro romania....Cred ca de fiecare data fac asta...De multe ori chiar reusesc sa enerveze

    RăspundețiȘtergere
  10. ce nu s-ar scrie, Sheriff e cel mai bun deocamdata, dar eu cred ca e vorba de bani, de mita, si deaceea multe echipe pur si simplu sunt instruiti de antrenori cum sa se comporte cu aceasta echipa, deaceea, e parerea mea, pina cind Sheriff va avea bani, la va fi lider.
    pur si simplu sunt motvati jucatorii, insa ce e legat de suporteri, jucatorii n-au nici o vina ca suporterii sunt niste oameni inculti, daca scriu asa lozinci. Ma rog, fiecare isi ese din minti in felul sau

    RăspundețiȘtergere
  11. Aurina, da pe se bazeaza, citez, "cred eu"? Eu, de exemplu, cred una - daca nu cunosc detalii, nu cunosc adevarul, n-am ce ma baga cu o parere, care poate fi nu doar gresita, dar si idioata. Implicit imaginea persoanei, care face asemenea declaratii are de suferit. Cel putin stimeaza-te, altfel e un post demagogic :)

    RăspundețiȘtergere
  12. d-le Primovici, imi cer mii de scuze, caci uneori se intimpla ca faci concluzii pe nedrept, eu cum am mai scris si mai inainte, stimez Sherifful, si stiu ca n-are el la etapa actuala cu cine juca in RM. in legatura cu cred eu, am fost inspirata de o emisiune de la postul Rusesc cu miturile din lumea sportului. sunt deacor du DVS pina n-ai dovezi nu trebuie de judecat.
    Insa ce-i legat de suporteri ramin pe pozitie aceasta ferm convinsa ca in sport nu trebuie sa existe politica.

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte corect. Politica tre sa fie departe de sport. Cit priveste partea sportiva, credeti-ma -nu este Sheriff vinovata de faptul ca nu are concurenta. Daca echipe ca Zimbru pot sa-si permita ce-si permit apoi n-are Sheriff nici o vina...Doar nu zice nimeni ca Tupicico nu a dictat macar un penalty din 3 (toate de 100 la 100) in poarta Zimbrului. Pentru ce sa platesti, daca cistigi si fara ajutorul cuiva. Desi aici am gresit - adversarele singure ajuta Sherifu :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Prietene Mira, ai dreptate. Dar sa stii ca de suferit are cel mai mult Sherifful. Cu baza pe care o are si cu posibilitatile financiare, cred ca Sheriff ajungea demult in Champions League daca celelalte echipe (macar cateva dintre ele) investeau si se ambitionau un pic mai mult in lupta pentru titlu.
    Sherifful nu ar trebui sa fie arogant pentru ca sa castigi campionatul Moldovei, astazi, nu e mare realizare. Nivelul campionatului este atat de slab, incat veteranii nostri daca ar face o echipa, s-ar bate la titlu.
    Iar Sheriff, chiar daca n-are concurenta in campionat, are cea mai proasta echipa din istorie. Parerea mea

    RăspundețiȘtergere
  15. :) милый Санду...:) у тебя все снова упирается в деньги и финансы...:) оно и понятно,- рыночные отношения, экомика, кризис...:) может ты частично и прав...ветераны у нас ОГОГООООО какие...на один матч на пол поля соберутся мигом да покажут каков у них порох в пороховницах...да и только..:) а если ты судишь об уровне всего чемпионата наблюдая один матч из тура, максимум два - то грош тебе цена, как репортеру и как комментатору...не настолько слаб наш чемпионат как вы его вырисовываете... и то, что шериф в этом сезоне проиграл уже два матча, - можно расценивать и как вариант проявления возможной конкуренции. Не так ли????
    Вечно твоя, Динуля:)))))

    RăspundețiȘtergere
  16. Dinulea, eu nu ma refeream la felul cum arata fotbalistii si cat de bine se imbraca :)). Din punctul asta de vedere, avem un campionat puternic :)). Scuze ca nu m-am gandit si la felul cum gandesc femeile :))

    RăspundețiȘtergere
  17. :))))))))))Сандуле....отвечая мне, судя по всему, ты вообще не думал...:) :))))))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune