Bine ai revenit, Denis!


După o pauză de câțiva ani, rătăciți prin localurile Chișinăului, Denis Calincov a revenit aseară în fotbalul mare. A revenit cu adevărat, pentru că, în sfârșit, în a doua repriză a meciului cu Elveția, l-am revăzut pe acel Calincov despre care specialiștii spuneau că va fi cel mai mare fotbalist moldovean...

Când l-am văzut cu trei zile în urmă, la antrenamentul deschis presei, ieșind pe teren cu ceaiul în mână, mi-am zis: băiatul ăsta... numai a fotbal nu-i arde...
Aseară, la meci, în prima repriză, i-am zis în gândul meu de toate rudele lui... Urât. Dar adevărat. La un moment dat, vecinul din loja presei mi-a reproșat sarcastic: ”Sandule, ce tot te vaicări? Nu tu erai acela care-l promovai pe la toate emisiunile? Zicei că-i mare fotbalist...”.

În debutul reprizei secunde, Calincov primește o pasă magistrală de la Epureanu pe partea stângă a direcției noastre de atac. Face o mișcare înșelătoare și, din preluare, reușește să scape de adversarul direct. Apoi mai depășește unul. Și încă unul. Elvețienii rămâneau în urmă ca jaloanele. Abia în marginea careului mare, Senderos reușește să-l oprească. Însă doar cu prețul unui fault. A fost cea mai frumoasă fază a meciului...

Calincov a trecut imediat pe partea dreaptă. Și și-a continuat recitalul, deja în fața lui Hitzfeld. De fiecare dată când balonul ajungea la mijlocașul nostru, apărarea elvețiană intra în panică. Viteza și driblingurile nimicitoare – arma, care l-a dus pe Calincov la Anderlecht pe când avea doar 16 ani!.. L-am revăzut. Aseară. Pe adevăratul Calincov. Și sper să nu mai dispară încă mulți ani înainte...

Comentarii

  1. A avut o mare ocazie cand a sutat din prima de la vreo 14 m...mult pe langa.A fost o situatie foarte buna pentru a inscrie

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt bucuroasa pentru Denis

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, afost faza care mi-a arătat că se poate...păcat că a fost singura...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune