Câteva fraze ”marca Dobrovolski”


”Mă doare într-un loc de acești fotbaliști...” – despre jucătorii moldoveni care și-au luat cetățenie rusă.

”Шева тащит команду практически в одиночку, а без него "Милан" скатился бы во вторую лигу.” – într-un interviu acordat ziarului ”Sport Express” în anul 2003.

”La cluburile din Europa eu n-am jucat, am lucrat.”

”Mi-i frică tare de zboruri cu avionul... Sunt un Denis Bergkamp al fotbalului rusesc...”

”In Spania fotbalistul este Dumnezeu. Lumea se închină la el...”

”Am exploatat doar 70% din capacitatea și posibilitățile mele de jucator...”

Comentarii

  1. Da shi Pejonul o lasat deamu piva si o trecut la coniac?

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anonim, nu cred ca si in Brazilia se vorbeste astfel despre Romario :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Gicule, desi nu sunt adeptul postarilor anonime, vreau sa te contrazic. Fii sigur ca si in Brazilia sunt contestatari de-ai lui Romario. Si nu putini.
    Cat tine de Dobrovolski, nu este loc de asa comparatie. Macar pt simplu motiv ca Dobrovolski nu este moldovean, lucru pe care el il accentuiaza in toate interviurile. Asta de fapt este si cea mai mare greseala a lui. Pentru ca in nici o tara din lumea Dobrik nu va fi iubit si apreciat asa ca in Moldova

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa vezi ca va ajunge si ca antrenor undeva in strainate si va avea sucese mari. Da, Dobrovolski nu este moldovean, dar a inceput ca fotbalist/antrenor la noi, macar cu asta tre sa ne mindrim.

    RăspundețiȘtergere
  5. perle perlesi iar perle
    poate scrim ,,memoarele lui pijon''

    RăspundețiȘtergere
  6. Incredibil. Piţurcă se fugăreşte după germani (Max Micu) ca să facă o echipă competitivă din România, iar ăstuia îi într-un loc de jucătorii moldoveni care din diferite circumstanţe işi fac cetăţenie rusească. Mai vrei performanţă la naţională atunci...
    Despre Şevcenko: nu-mi amintesc ca Milan să fi retrogradat după plecarea lui, şi nici la Chelsea nu a făcut treabă. E clar ce cunoaşte dobrovolski în fotbal :(

    RăspundețiȘtergere
  7. Asta s-a bucurat cel mai mult cand a aflat ca jucatorii din campionatul Rusiei nu mai vin la nationala. In sfarsit va promova din plin fotbalistii lui la nationala Moldovei. Desi nici pana acum nu se ferea prea tare. Se pare ca lui ii este intr-un loc nu numai de jucatori, dar si de restul lumii...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune