Chimistul codaș


Naționala Moldovei a jucat bine. Mai bine decât mă așteptam. Chiar dacă cel mai mare chimist din lume, Dobrovolski (foto), a continuat cu experimentele, nu ne-am făcut de râs contra elvețienilor. Cum cei mai buni au și noroc, oaspeții au câștigat grație experienței și valorii jucătorilor. În plus, Hitzfeld a câștigat și el duelul cu Dobrovolski. Și asta trebuie menționat.

Unde a pierdut Dobrik acest duel?.. În laborator. Elementele surpriză au dat faliment. Cum am mai spus și într-o postare anterioară, nu poți să schimbi echipa de la meci la meci. Am făcut o partidă reușită cu Macedonia. A fost atunci 1:1. Acum, la primul meci după acel egal, îl lași pe bancă pe autorul singurului gol, Valeriu Andronic. Prima și cea mai mare greșeală.

În locul lui Andronic, la centru, a jucat Artur Ioniță. Un băiat tânăr, de doar 18 ani, care n-a mai fost până acum la națională. Este foarte talentat Ioniță, dar Dobrovolski nu are dreptul moral să-l arunce direct în foc. Într-un meci amical – da. Însă nu acum! S-a văzut clar că juniorul nu este pregătit psihic pentru un asemenea meci.

De ce a lipsit Suvorov (foto)? Cel mai bun mijocaș stânga pe care îl avem nu a fost inclus nici în primii 18! Încă o decizie bizară, ca să nu spun mai rău, a lui Dobrovolski. Eu înțeleg că tu ești în conflict cu cei de la Sheriff. Nu știu și cauza, dar o voi afla, curând. Dar ce vină are fotbalistul? În plus, din cauza intereselor tale personale, are de suferit echipa națională.

Ce a căutat Savinov pe post de fundaș dreapta, iar Lașcencov – pe cel de fundaș central? Când ei tot timpul au jucat invers la națională. Dobrovolski a vrut s-o facă pe deșteptul, cred. Să-l surprindă pe Hitzfeld. Numai că s-a păcălit singur pe dânsul. Savinov n-a trecut niciodată mijlocul terenului, banda noastră dreaptă fiind inexistentă în prima repriză.

Singura mutare inspirată a chimistului a fost trecerea lui Epureanu la mijlocul terenului, pe post de mijlocaș defensiv. Epureanu a fost omul meciului, eclipsându-l pe adversarul său direct, Inler, de la Udinese! Păcat că nu avem măcar vreo 10 de Epureanu în echipă. Am fi jucat și noi la Mondiale...
În fine, marea decepție a meciului s-a numit Alexandru Gațcan (foto). Readus cu trâmbețe la echipa națională, Gațcan s-a simțit, probabil, buricul pământului. S-a mișcat pe teren de parcă ar fi fost la vreun meci demonstrativ în curtea școlii. Și acolo cred că făcea mai multe. Și asta când toată lumea se aștepta anume de la el să tragă echipa, să o conducă din teren. Decât așa, Sandule, mai bine stai la Rostov și nu mai veni deloc...

Comentarii

  1. Eu ini bag cioru'(Sasa, Grisa si Ion) :(((((((((((

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce sa mai comentezi cand la nationala vine cine i "se scoala" lu Pijon

    RăspundețiȘtergere
  3. nu pot sa zic nimic, ca meciul nu l-am privit, doar am vazut golurile, insa nu ma mai surprinzi cu nimic, eu demult am zis ca pe prim plan si in fotbal se pune interesul propriu apoi cel al echipei. din cele scrise am inteles ca Gatcan nu a facut fata cerintelor, nu trebuie de judecat, oricum perioada de adaptare nu e de doua zile ci macar de o luna. nu el e devina. asa eu cred, caci fiecare om are perioade de adaptare diferit.

    RăspundețiȘtergere
  4. FINALUL LA TOATE!!!!!!!
    Va veni timpul oameni buni cind ne vom bucura nespus de mult cind vom scoate un egal acasa cu Andorra,Licht.,Luxem.,si vom fi foarte fericiti cind vom pierde doar cu 0:2 de la ekipe mai mari dar nu cu 0:6 sau 0:7.............
    Dar ma iau fiorii...........deoarece ma gindeam ca timpurile cele poate vor trece mult timp si ne vor ocoli si nu vom avea asa ceva........
    Dar din pacate ele sunt acuma timpurile celea!!!!!!!!!!!!!
    Si trebuie sa-i multumim lui Dumnezeu ca nu am nimerit in grupa cu nemtii,francezii,englezii.................ca sigur primeam un sac de goluri!!!!!!!
    Si asa rid toti de noi ce fotbal jucam........dar de mai primeam si cite 5-6 goluri..........era finalul la toate!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Aurina, jucatorii vin la echipa nationala cu 2-3 zile inainte de meci. Aici nu mai ai timp de acomodare. Trebuie sa iesi si sa-ti dai viata pe teren. Pentru tara ta, pentru poporul tau. Asa fac oamenii care se respecta. De aceea marii fotbalisti (milionari) cele mai mari meciuri le fac pentru echipele lor nationale. Asa raman in istorie. Asa raman in istorie si cei mai mici, cum ar fi Spiridon...Dar de alde Gatcan, peste 2 ani dupa ce nu va mai fi convocat, nimeni nu-si va mai aminti ca a existat si un asa fotbalist

    RăspundețiȘtergere
  6. nu Sandu, nu sunt deacord cu tine:)))) el nu este asa mare expert, si asa mare fotbalist care trebuie sa vina la echipa cu 2 ore inainte de joc si sa traga echipa dupa el, asta nu-i Zidan, e un simplu jucator moldovean, care in comparatie cu alti jucatori mai poate ceva juca fotbal, ei daca la drept vorbind nu este Rotov asa mare echipa unde El ar fi trebuit sa fie eroul serii. si-apoi stii mai bine ca mine in sport e ca la loteree iti merge sau nu iti merge, eu mi-am expus parerea mea, si stiu ca multi nu sund deacord cu ceea ce am scris. dar am facut o tangenta cu mine, mie mi-i foarte greu sa imi revin dupa calatorie, asa ca pe el din punct de vedere fiziologic da si psihologic nu-l condamn. nu a fost ziua lui, si-apoi inchipuieti cum sa-si revina, daca pe 27 a fost si ziua lui de nastere sarbatorind probabil cu amicii din moldova. poate si prost s-a simtit. Cine stie? Si apoi tu zici de tara, tara lui e Rusia deja, cel care si-a lepadat tara, pt bani putin mai multi ca in Moldova, nu mai are acel patriotism, pe care ar fi trebuit sa-l aiba. Nu-l compara tu pe el cu SPIRIDON, SPIRIDON a fost un Fotbalist pt Moldova cu litera mare, dar Gatcan, asa un pui de fotbalist. Si nationala nu-i pt el mare lucru, cred ca el spera sa fie convocat in nationala Rusiei, insa acest lucru nu va fi niciodata, caci aici dupa cite vad eu incep sa se invete a juca fotbal. Iti mai zic odata e parerea mea, nu o impun nimanui, pt a nu ma condamna de cele scrise.

    RăspundețiȘtergere
  7. Aurina!!!
    daca Gatcan a venit la meci las dee tot pe teren ca nu a venit in vizita la prieteni.
    baieti care sa sada pi teren sint ft multi in "asa numit"campionatul nostru...

    RăspundețiȘtergere
  8. Sandu, nu sunt deacord. Nu ne-am creat nici o ocazie, iar elveţienii ne-au dominat clar...A fost un meci slab, foarte slab

    RăspundețiȘtergere
  9. Victor, daca nu ai fost la meci, cel putin priveste imaginile video. Nu ne-am creat nicio ocazie? Inseamna ca tu s-au nu ai ideie de fotbal sau nu ai vazut s-au ai visat...

    RăspundețiȘtergere
  10. :) наверное это впервые происходит за все время нашего знакомства:) но, думаю, что обязана выразить свое мнение в данном случае, - я ПОЛНОСТЬЮ С ТОБОЙ СОГЛАСНА!!! и в случае комментариев насчет Гацкана тоже...:) сегодня ты полностью прав Сандуле... как это ни горько (горько в отношении результата и игры)..:) до встречи:) Вечно твоя, Динуля:):):)

    RăspundețiȘtergere
  11. Am fost la meci, iar daca tu crezi ca cele doua ocazii mici sunt ocazii, atunci te las cu impresia asta...Ori, un sut la 2 metri de poarta ti se pare ocazie...
    PS. Moldova juca in albastru, nu in rosu...

    RăspundețiȘtergere
  12. da, eu is deacord, daca a venit la meci, trebuie sa joace nu sa astepte colaci in coada.
    Victor nu stiu, dar mie pe net mi s-a parut ca au jucat destul de binisor, ori eu ma asteptam la ceva mai rau,cine stie, voi de pe teren cred ca vi s-a vazut mai bine. insa ma mai repet, am impresia ca erau shokati de ceva.
    cred totusi ca ai nostri ar trebui sa angajeze un psiholog inainte de meci. Voi ce ziceti?

    RăspundețiȘtergere
  13. Posibil ai dreptate in privinta psihologului, dar cred ca au...sau ar trebui sa aiba

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune