Confirmarea minciunii despre ”patriotism”


În urmă cu câteva minute am mai primit un mail de la clubul de fotbal Ural Ekaterinburg, prin care ofițerul de presă al echipei explică clar că renunțarea la Igor Bugaiov (foto) s-a făcut din motive pur sportive. Informația apărută pe un site sportiv moldovenesc conform căreea Bugaiov a cerut să fie inclusă în contract o clauză, care să-i permită să vină la echipa națională, nu este adevărată!
”Данная информация является недостоверной.
Бугаёв покинул "Урал" по причине перебора нападающих в команде, а по спортивным показателям он оказался менее полезней остальных.”, se spune în comunicatul celor de la Ural Ekaterinburg, trimis pe adresa mea de mail.
Am rugat serviciul de presă al echipei ruse să-mi confirme concret acest lucru, după ce cu trei zile în urmă am primit încă o scrisoare, dar care putea fi interpretată în diferite moduri. Acum nu mai este niciun dubiu. Bugaiov pur și simplu a fost dat afară. Apropo, site-ul http://www.moldfootball.com/ scrie astăzi că atacantul moldovean se află deja în probe la echipa belarusă Bate Borisov.

Comentarii

  1. asa mai zic si eu clarificare, nu era nici un dubiu ca el nu face fata altor sportivi, desi Ural nu este una din echipe puternica a rusiei, vedeti cine joaca la nationala noastra? ha-ha-ha, fotbalisti de "performanta", mi-i scirba de voi

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune