marți, 17 martie 2009

De ce Nicolae Juravschi?


Pentru că este profesionist? Da! Dar nu numai pentru asta.
Pentru că a condus cu o abilitate ieșită din comun mișcarea olimpică din Moldova. Pentru că a apărat sportul moldovenesc în detrimentul intereselor proprii, intrând periodic în conflict cu cei care ne conduc țara și cu organizațiile de profil statale, cum ar fi Agenția sportului. Pentru că nu s-a temut să-i pună la punct pe cei care conduc sportul moldovenesc pe banii publici, adică pe banii mei, ai noștri, ai tuturor. Fie că a fost vorba de Cornețchi sau de Cimil. Pe ultimul în mod special. Pentru că știe să se comporte în societate, știe să vorbească cu lumea, știe să fie modest și totodată să se facă respectat. Pentru că este Om cu oamenii.

În general îmi plac luptătorii. Iar Juravschi este un luptător. Unul dintre cei care luptă continuu pentru un domeniu uitat și abandonat de diriguitorii acestei țări.

Nicolae Juravschi va fi reales vineri în funcția de președinte al Comitetului Național Olimpic.

12 comentarii:

  1. La inceput credeam ca esti ironic...

    RăspundețiȘtergere
  2. are nevoie de speranta ta:::)))))))))))))))))))))))))))))))Cu atatia candidati va fi foarte greu

    RăspundețiȘtergere
  3. dar din care motiv doar el concureaza...........?nu mai este nimeni...........kiar de forma sa fie..............?

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca majoritatea oamenilor de sport il sustin pe el. Pentru ce sa faci circ?

    RăspundețiȘtergere
  5. eu sunt de acord, e un adeverat sportiv si intr-adevar tine la sport. eu imi amintesc prin ce trcu-se sarmanul ca sa plece la olimpiada, imi amintesc cum il ignorau toti, desi a trecut ceva timp inca mai spera ca sportul in moldova sa se dezvolte, succes lui

    RăspundețiȘtergere
  6. Mai tii minte, prietene Sandu, cum a injurat ziaristii la Cupa Presei pentru ca a pierdut un meci meritat si a vrut sa-l loveasca pe unul dintre prietenii tai. Asta a fost modestie si educatie, si Om cu oamenii)))).

    RăspundețiȘtergere
  7. Bravo a fost obtinuta victoria intro concurenta nebuna.Apoi o sa vorbeasca ca si despre Ciobanu

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu am auzit de acest caz, primovici...

    RăspundețiȘtergere
  9. Prietene Mira, nu am fost atunci, dar am auzit de asa caz. Eu nu-l condamn pentru acea iesire pt ca eu tot asa sunt. Cand joc fotbal, joc si cu sufletul si de multe ori emotiile ma imping sa fac niste gesturi care nu ma caracterizeaza. Trebuie sa stii sa-ti ceri scuze pt greselile pe care le faci, iar Juravschi, din cate cunosc, a cerut scuze lui Edic.

    In fine, fiecare are parerea lui. Eu mi-am expus-o pe a mea. asta nu inseamna ca toti gandesc la fel sau ca toti trebuie sa fie deacord cu mine.

    Mersi pentru intelegere

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu prea ştiu multe despre el, dar recent l-am văzut la TV spunând că în ritmul în care statul nostru susţine astăzi sportul, peste vreo 10-20 ani o să fim spectatori curaţi la olimpiadă. Iar pentru că a spus adevărul, cred că merită respect.

    RăspundețiȘtergere
  11. da, pe cinste este un om al timpului și un mare sportiv, dar din păcate face și el greșeli de care ne e rușine nouă cei ce lucrează cu rudele lui, suntem convinși că noul director LIRPS (ruda dumneavoastră)Chiriac Vasile nu numai că e departe de pedagogie și sport, dar nu are nici studii superioare, de ce nu la-ți pus să facă carte dacă i-ați dat așa răspundere mare, sau așa vedeți d-ră viitorul sportului național cu un ingrat în frunte.

    RăspundețiȘtergere