EXCLUSIV: Culmea prostiei

Caz unic în futsalul moldovenesc!

Șirul aberațiilor ridicole, pe alocuri tragice, se ține scai de o Asociație care nu se regăsește de mai bine de 10 ani, încă de la înființare. Decizii bizare, scandaluri murdare și urâte, unele încheiate cu dosar penal, arbitraje necalificate și părtinitoare, dezorganizare în competițiile interne – caracterizează fotbalul în sală din Moldova.

Încă o istorie aberantă a avut loc înaintea plecării naționalei de futsal în Spania, unde se joacă în aceste zile patrulaterul preliminar al grupei noastre pentru EURO 2010. Unul dintre liderii Moldovei, Alexei Muntean (foto), nu a plecat la turneu din cauză că cei de la Asociația moldovenească s-au încurcat în date! Culmea prostiei este că FMF a achitat 420 de euro pentru Muntean ca acesta să vină acasă din Cipru, unde evoluiază pentru o echipă de club. De la Chișinău, el trebuia să plece mai departe cu naționala, în Spania.

”Eu nu am plecat deoarece am avut viza deschisă de pe data de 18, în timp ce restul jucătorilor - de pe 17, spune Muntean în exclusivitate pentru acest blog. Plecarea a fost organizată tot pe 17, deși în invitația pe care am primit-o, pentru a deschide viză la Ambasada Spaniei din Cipru, era scris data de 18!
Când am ajuns la Chișinău, cei de la Asociație au strâns din umeri. Mi-au zis că dacă vreau neapărat să merg, să-mi plătesc singur deplasarea! Adică să vin a doua zi în Spania, din banii mei! Coechipierii mei, Tacot și Neagu au vrut să-mi achite ei drumul, dar am refuzat și am rămas la Chișinău…”,
afirmă Muntean.

Naționala Moldovei a pierdut aseară primul meci de la turneu, cel cu Spania, scor 0:7!




UEFA Champions League


Comentarii

  1. Un scor onorabil dacva tinem cont ca Spania este o forta in fotbalul in sala...
    Despre ce a facut federatia e greu de comentat, n-am cuvinte. Cel mai frumos cuvant totusi ar fi ca sunt niste amatori...

    RăspundețiȘtergere
  2. PACAT CA FMF NU A REACTIONAT
    TOTUSI CHIAR NU A GASIT 500 EURO P/U AL TRIMITE LA MECI
    INCA ODATA SE DEMONSTREAZA CA FMF E INDIFERENTA

    PACAT

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune