EXCLUSIV: Poveștile lui Dobrovolski


Igor Dobrovolski, figură carismatică, are niște istorioare picante, pe care le povestește prietenilor la o bere cu o crevetă. Unele dintre aceste povești le veți putea citi pe acest blog, începând de astăzi.

Sacoul

“Lumea mi-a zis mult timp “Пижон” (Pijon - jargon rusesc, în traducere – înfumurat, iresponsabil), povestește Dobrovolski. Puțini știu că porecla mea trebuia să fie alta – ”Пиджак” (sacou, în traducere din rusă).

Când am intrat prima dată în vestiarul lui Dinamo Moscova eram îmbrăcat într-un sacou cu câteva măsuri mai mare. Eu eram slab și micuț de statură. Nu se vedea decât sacoul din mine. Antrenorul m-a privit suspect de sus până jos, iar când a ajuns timpul să mă prezinte echipei a întrebat: unde-i “Пиджак”? Jucătorii au înțeles “Пижон” în loc de “Пиджак”. Astfel am primit o poreclă în loc de alta. Trebuia să mă numeasca “Sacou”.”

Un nou episod din seria ”Poveștile lui Dobrovolski” citiți în câteva ore pe acest blog.

Comentarii

  1. eu cred ca i se potriveshte!! nici nu poate fi altfel!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pijon :))))))))))))))))
    Bahabuha si Pijon :))))))))))))
    Buna banda :)))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Din cele mai demne surse de incredere :)))

    Totul absolut este pur adevar!

    RăspundețiȘtergere
  4. La sondajul "Care este cel mai bun antrenor moldovean din ultimii 20 de ani?" de ce nu intra si Dobrovolski?

    Pacat ca nu toti recunosc ca acest om a avut cele mai mari realizari ca antrenor la echipa nationala a RM. :(

    RăspundețiȘtergere
  5. ... de fapt am uitat, imi cer iertare Dobrovolski e rus ...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune