Fluierașul și Doina lui Dobrovolski

foto: Igor Kolivanov și Igor Dobrovolski

Igor Dobrovolski este cunoscut ca un fumător înrăit. Fumează și câte 2 pachete de țigări pe zi. Acest viciu îl urmărește pe selecționerul Moldovei încă din tinerețe.

”La sfârșitul anilor 80 jucam la Dinamo Moscova. Cu toate acestea veneam foarte des la Chișinău. Aproape în fiecare lună. Motivul? Țigările”, recunoaște Dobrovolski.

”Țigările moldovenești erau considerate foarte bune în fosta URSS. Toți amicii mei din Moscova preferau să fumeze țigări de marcă moldovenească: Doina, Fluieraș, etc. Era mare lucru să fac un prezent sub formă de un cartuș de ”Doina”.

Odată, jucam la Kiev, cu Dinamo, un meci de campionat. La începutul reprizei secunde am suferit o accidentare și am fost înlocuit. Nu era ceva grav, așa că n-am mai așteptat sfârșitul meciului. Am luat un taxi și fuga la gara feroviară. Am venit cu trenul la Chișinău, am cumpărat câteva cartușe de țigări și am plecat direct la Moscova, cu avionul. Conducerea echipei nici n-a observat lipsa mea...”, se amuzează Dobrovolski.

Comentarii

  1. Si Zidane fuma cite 2 pakete pe zi, dar ce fotbalist a fost!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. n-am stiut ca sportivii fumeaza, credeam ca daca alergi asa de mult ar trebui sa ai plamiini de fier, oricum, se vede ce performante a avut. detest sportivii care fumeaza. ce exemplu dau ei la copii care ii simpatizeaza?

    RăspundețiȘtergere
  3. Sandule salut!toate istoriile ti lea zis Dobrik la o bere...........?Sau asa pentru publicitate.......???????!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, interesant...Cred că de asta mai stă în Moldova

    RăspundețiȘtergere
  5. nu prea imi inchipui cum sa pleci de la meci,sa vii in chisinausi repede in moscova si sa nu observe nimeni ca esti plecat????????
    doar nu te-ai dus la un vecin pe 5 minute si totusi iti ia citeva ore

    RăspundețiȘtergere
  6. Si-o fi spalat el "pacatul" cu un cartus de tigari :))))))))))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune