Spiridon în sferturile Cupei UEFA


Echipa lui Alexandru Spiridon (foto), Șahtior Donețk, s-a calificat în sferturile de finală ale Cupei UEFA, după ce a învins în această seară cu 2:0 (0:1 în tur) formația CSKA Moscova. Golurile ucrainenilor unde Spiridon este antrenor secund au fost marcate de Fernandinho (53-pen.) și Adriano (70).

Ucraina va mai avea o echipa în sferturi, Dinamo Kiev. Aceasta a trecut în optimi de formația Metallist Harkov, pentru care evoluiază cel mai bun fotbalist moldovean de anul trecut, Vitalie Bordian. După 1:0 în tur, Dinamo a pierdut cu 2:3 aseară, dar s-a calificat grație golurilor marcate în deplasare. Bordian a fost titular și jucat până în minutul 72, fiind înlocuit la scorul de 3:1 (!). Curios lucru, cel care l-a înlocuit pe moldoveanul nostru, Berezovciuk a marcat autogolul prin care Metallist a pierdut calificarea istorică!

Comentarii

  1. probabil i s-a mai dat o sansa lui Berezovciuk. mie mi-a placut meciul, desi eu sunt suportera lui CSKA, si regret ca au pierdut, dar e bine asa, vecinul meu e din Donetzk, si a alergat cu asa o bucurie "ai vazut ce bine au jucat?", iar eu i-am zis tu vezi bine cine e antrenorul D:)))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare rau de Metallist...
    In plus,in celalalt meci, Sahtior a meritat victoria fara dubii. Nu ca au jucat fantastic, dar tactic au fost buni

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune