Toreadorul


Un nou episod din serialul ”Poveștile lui Dobrovolski”

“Am jucat la Atletico Madrid, echipă care mi-a lăsat o amintire pe viață. Eram titular până când gruparea madrilenă a fost preluată de antrenorul argentinian Alfio Basile. El a adus un jucător, compatriot de-al său, pe care îl băga la mijlocul terenului în locul meu. Astfel intram în teren doar în ultimele 10-15 minute.

Echipa era la retrogradare și avea nevoie doar de victorie în ultima etapă de campionat. Cu un sfert de oră înainte de final scorul era egal, iar antrenorul m-a trimis la încălzire. Pe tușă, alături de mine, se încălzea portarul de rezervă al echipei adverse. L-am întrebat atunci:
- Cum procedează toreadorii când îi atacă taurii?
El mi-a răspuns cu o întrebare:
- De ce, nu ai fost niciodată la coridă?
- Nu, i-am răspuns și atunci el mi-a arătat mișcarea de toreador.
Eu i-am mulțumit și i-am spus că așa voi face și eu după ce voi marca în poarta lor.

Peste 5 minute am intrat pe teren și am marcat golul victoriei cu care Atletico s-a salvat de la retrogradare. Am alergat la steagul din colțul terenului și am făcut acele mișcări de toreador, nu departe de portarul de rezervă al echipei adverse, care a rămas uluit. A fost singurul meu gol marcat pentru Atletico…”


Video:
Atletico – Logrones 3:0
Dobrovolski în mare formă cu 2 pase de gol

Comentarii

  1. Pacat ca nu reuseste mare lucru ca antrenor.... si nici nu cred ca o va face

    RăspundețiȘtergere
  2. Care scopuri...
    Buna istorie, de campion aş zice

    RăspundețiȘtergere
  3. Dar ce-a facut Ilie carp ca antrenor?

    RăspundețiȘtergere
  4. Ilie Carp este singurul antrenor moldovean care a fost principal in 4 campionate diferite: Moldova, Belarusi, Azerbaidjan, Kazahstan. A antrenat mai multe echipe din Moldova, inclusiv toate nationalele de juniori si tineret.

    RăspundețiȘtergere
  5. SA fim seriosi, cat de bun antrenor nu ai fi cu jucatori fara valoare nu poti sa faci performantza, chair si Mourinho n-ar putea face nimic cu nationala Moldovei in timp ce argumentul ca a antrenat in 4 campionate diferite e cam"ieftin", alea nu-s campionate, ca de altfel si cel al Moldovei, Dobrovolski macar a jucat la nivel inalt.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cat de "ieftin" n-ar fi argumentul, adevarul este ca mai titrati antrenori decat cei pe care i-am afisat NU AVEM!!! Astia sunt cam toti

    RăspundețiȘtergere
  7. dar oprea....?sau el nu se atribuie la antrenori.....?

    RăspundețiȘtergere
  8. Oprea, Guzun, Chirilov, Clescenco, Goian, Vusatii, Ursachi, etc. Spunet-mi care dintre ei merita titlul de cel mai bun antrenor moldovean din ultimii 20 de ani?

    RăspundețiȘtergere
  9. Auzi Victore dacă nu cunoşti istoria fotbalului moldovenesc nu intra în discuţie. Dobrovolski a tău după ce a plecat de la Nistru Chişinău n-a spus niciodată un cuvînt bun despre Moldova, el spunea că părinţii lui sunt ucraineni, iar el însuşi susţine că este rus.

    RăspundețiȘtergere
  10. pentru Victor,tu ştii cît e de greu pentru un antrenor din Moldova să se angajeze peste hotare? Tu spui că acelea sunt campionate slabe? Tu eşti puternic, boşorogule,rîsule?

    RăspundețiȘtergere
  11. Va rog frumos sa va pastrati calmul. Fiti civilizati. La urma toata Victor a intrebat, iar eu i-am raspuns. Poate omul nu cunoaste si vrea sa cunoasca. Nu fiti rautaciosi

    RăspundețiȘtergere
  12. Da, acum am vazut...
    In primul rand nu-l simpatizez pe Dobrovoslski, chiar pe nimeni nu simpatizez ca antrenor din fotbalul nostru.
    Intrebarea mea despre Carp a fost una ironica...L-am cunoscut cat de cat pe acest om...E vai de el, iar la capitolul fotbal este 0.Domnule anonim, eu macar am curaj sa-mi dau numele, sa discut. Nu sunt las ca tine sa jignesc oamenii fara ai cunoaste. In plus, nu cred ca l-ai cunoscut pe acest antrenor, doar in cazul in care nu esti ruda cu el. Asta a fost parerea mea, si ma bucur daca cineva nu este deacord cu mine. Mai vorbim

    RăspundețiȘtergere
  13. imi inchipui fata adversarului

    RăspundețiȘtergere
  14. Dobrovolski apartine fotabalului sovietic..nici de cum fotbalului autohton.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune