EXCLUSIV: Spiridon – selecționerul Moldovei din iarnă!


Pavel Ciobanu s-a decis! Îl va instala din iarnă selecționer pe Alexandru Spiridon în locul lui Dobrovolski! Se pare că cei doi au ajuns deja la un acord și vizavi de salariul lui Spiridon, care, neoficial, va fi în jur de 100 de mii de euro pe an. Repet. Neoficial. Cei de la FMF țin știrea în mare secret, temându-se ca nu cumva Spirea să preea până atunci vreun club de peste hotare, care i-ar propune infinit mai mulți bani.

Care ar fi motivele pentru care Ciobanu i-a făcut această ofertă lui Spiridon? Mai multe. Dar, în general, același din care au fost numiți și ultimii doi selecționeri: frica pentru postul de președinte FMF. Modelul Mircea Sandu, care l-a făcut pe Hagi selecționer scăpând de acesta în lupta pentru foroliul Federației, îi stă mereu în fața ochilor. Spiridon va veni la națională și va uita că este singurul care poate să-i ia coroana lui Pașca. În plus, dacă se face de râs, iar șansele cu jucătorii noștri sunt mari, e și mai bine. Scapă de el pen tru totdeauna.

Un alt motiv ar fi relațiile reci dintre Ciobanu și Dobrovolski, președintele fiind supărat pe actualul selecționer pentru politica de selecție. Despre asta am scris de mai multe ori și nu mă mai repet. În plus, multă lume îi reproșează lui Ciobanu pe bună dreptate că Dobrovolski este și patron de club, și antrenorul naționalei, ceea ce este anormal.
Cum n-ar fi, un lucru este cert. Prin numirea lui Spiridon la națională, Ciobanu va câștiga mult ca imagine în fața publicului, imagine pătată serios înaintea ultimelor alegeri de la FMF. Spiridon și așa era foarte iubit de suporterii moldoveni, dar după câștigarea Cupei UEFA, popularitatea antrenorului ignorat cândva de Federație a atins cote maxime. Împăcarea era inevitabilă, la fel ca și pasul făcut de cei de la FMF: Spiridon la națională!

Comentarii

  1. De unde ai asa informatie? Este o declaratie grea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Salutare Sandule!
    ADDY sunt!
    Am si eu ceva legaturi cu Spiridon si des comunic.......dar eu nu am incercat sa-ll intreb asa ceva...........poate tu l-ai intrebat!!!!!
    Dar nu cred ca va veni la Nationala in urmatorii 2ani.........doar de va vedea ca are sanse sa se califice la o finala de campionat european.....ceea ce ma pune pe ginduri...........crede-ma!!!!!!!!!!
    Eu dau 1 % din 100 ca Spiridon vine la Nationala din iarna!
    Putem face si pariu........
    De doresti......pariem..........ce zici......?

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar daca vine Spiridon nu imi schimb parerea despre shioban

    RăspundețiȘtergere
  4. Fara dubii ca Spiridon e o valoare, dar am mari dubii ca cu jucatori cu mentalitatea aceluiasi Gatcan de exemplu ar putea face ceva deosebit. Da cred ca am evita ultimul loc din urmatoarele preliminarii sau poate chiar am putea fi o surpriza placuta ca sa reusim sa dam senzatia la un moment dat ca am putea obtine calificarea la un turneu final, dar este foarte greu sa speri la asa ceva. ca sa avem rezultate, trebuie sapat mai adanc. la noi problema nu e in talent, sau capacitati. Problema e mentalitatea. Asa ca la noi nu numai selectionerul trebuie schimbat...

    RăspundețiȘtergere
  5. Salut Addy!
    Ca de obicei comentariile tale sunt la nivel. Adica tari. Pun pariu cu tine cand doresti, dar, deocamdata, nu cunosc cine se ascunde sub pseudonimul Addy. Cred oricum ca ne cunoastem asa ca suna-ma sa punem pariul

    RăspundețiȘtergere
  6. Salutare Sandule!
    ADDY sunt!
    Cind revin in Moldova neaparat te sun si convenim sa facem pariem.........!!!!!!!!!!
    Dar mai intii jucam un meci (dupa cum a fost intelegerea,sa vad de nu ai uitat sa alergi......) dupa care il facem neaparat!
    Pina atunci ................... Spiridon nu vine la Nationala ......fii sigur!!!!!!!!!!!!
    Te salut si succese mari!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. In primul rand nu cred aceasta chestie. Ar fi culmea sa renunte Spiridon la banii, conditiile si bunavointa de la Sahtior pentru criza, scandalurile si lipsa de... toate la FMF si Nationala. Nu neg ca nu va veni vreodata, dar nu cred ca anume acum! Si sincer, mi-l doresc mai curand la Zimbru decat la Nationala.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune