Free Football

În scurt timp veți putea accesa acest blog direct de pe site-ul http://www.3football.com/, un site, pe care un grup de tineri foarte talentați își propun să-l facă cel mai bun din Moldova.

Ideea îi aparține lui Ivan Goncearuc și am acceptat cu plăcere invitația, mai ales că înainte de asta am avut ocazia să citesc blogul lui, care mi-a căzut tronc la inimă.

Cel mai important lucru este că împreună cu alți câțiva tineri cu mare potențial ne dorim enorm să punem bazele unei prese sportive adevărate în Republica Moldova.

Urmăriți în continuare blogul și veți afla noi detalii despre proiectul Free Football, care poate avea un impact esențial inclusiv la reanimarea fotbalului moldovenesc.

Comentarii

  1. Multa bafta si voua. Daca aveti nevoie de ajutor va stau la dispozitie cu toate resursele mele. Sper sa faceti o treaba buna si sa oferiti pasionatilor de sport de acolo stiri adevarate, purificate de "esenta comunista". Sa prezentati adevarul gol-golut si in felul acesta, sa atrageti atentia celor care mai doresc binele fotbalului vostru.
    Forta presa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mult succes...
    E chiar nevoie de presa sportiva adecvata...
    ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo si Doamne Ajuta.

    Sunt gata sa investesc intr'o revista sportiva in limba romana. Din cate cunosc doar sportplus apare in romana.
    Tirajul revistei 5-10 mii ?
    Cu o aparitie de 2 ori pe saptamana ?
    M'ar interesa bugetul + venitul ? Rentabilitatea unui asemenea moft ?
    Pot sa aflu asta de la tine Sandu ?

    A doua dorinta, un sport.ro in varianta moldoveneasca...ma intreb doar despre ce sa scrii in el ? Avem noi sport in moldova, in afara de fotbal ?

    Ar fi bine daca ne'am intilni si am discuta...

    blanaru.a@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune