Încă un marinar


Cel mai bun fotbalist moldovean al anului trecut, Vitalie Bordian (foto), n-a jucat în amicalele cu Georgia și Belarus pentru că în acea perioadă se afla cu familia la mare! Bordian are un băiat, Nikita (5 ani) și o fată, Milena (1 an). Fotbalistul care joacă la Metallist Harkov și-a motivat decizia prin faptul că în ultimii 2 ani nu a fost nicăieri la odihnă, iar pe 20 iunie, echipa ucraineană va începe deja cantonamentele pentru noul sezon.

Vă reamintesc că pe lângă Bordian, naționala Moldovei a mai avut un marinar, Vitalie Manoliu, care a preferat plaja în locul meciurilor cu Georgia și Belarus. Tot mai bine e când stai cu burta la soare.

Pentru mine acestea sunt niște gesturi inexplicabile. Ori acești jucători își bat joc de Dobrovolski, ori îi doare în cot de echipa națională. Oricare ar fi motivul, niciul selecționer care se respectă nu și-ar permite să-i mai convoace niciodată. Bineînțeles, dacă nu-și cer iertare public. Toate acestea într-o țară civilizată. În cazul nostru, părerea mea, este vorba doar de o simplă iresponsabilitate și lipsă de profesionalism.

Comentarii

  1. Salutare!

    Sunt pentru prima oara pe blogul tau si in primul rand doresc sa te felicit pentru munca pe care o depui. Am inceput si eu un blog despre fotbal si am mai multe articole la cre lucrez si pe care le voi publica treptat pe msaura ce sunt gata. In Romania se stie foarte putin despre fotbalul de peste Prut si as vrea daca se poate sa ma ajuti cu mai multe informatii si sa colaboram pentru o mai buna promovare, daca desigur esti interesat. Despre baiatul acesta din articol, sincer sa fiu nu am auzit niciodata. Insa am auzit mai multe despre Oleg Andronic de la Zimbru, foarte laudat si aperciat ca cel mai bun atacant din Moldova. Ai putea sa ma ajuti cu mai multe materiale depsre el? Ma poti contacta la adresa de e-mail codrinho19@yahoo.com.

    Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sandule te rog sa te expui care e pozitia ta fata de Dobrovolsky si fata de renegatii de la nationala (Covalciuc, Ivanov, Josan s.a.)

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti multumesc mult pentru ca mi-ai raspuns asa repede. Si eu sunt tot stelit si intr-adevar Mircea Sandu e unul din capii "maifiei fotbalistice" din Romania. Ii inteleg pe cei de la Timisoara ca ani de zile FRF si-a batut joc de ei si a facut tot posibilul sa ii ingroape din punct de vedere fotbalistic.Dar nu poti da jos conducerea unei federatii afiliate la FIFA si UEFA prin manifestari huliganice si lipsa de FAIR PLAY. Marian Iancu trebuia sa continuie lupta cu Mircea Sandu asa cum a inceput-o, pe cale legala la forurile europene si mondiale. S-a tot laudatat si a prezentat acte doveditoare ca FRF a comis "acte de ticalosie", cum le numea el, la adresa Timisoarei. Trebuia sa mearga cu ele in instanta si sa ceara acolo sa i se faca dreptate. Ce credibilitate mai poate avea insa Timisoara acum dupa aceste evenimente? Parerea mea e ca dat cu piciorul la tot ce a facut bun pentru aceasta echipa.

    RăspundețiȘtergere
  4. CroMo, intra pe urmatoarele trei linkuri si citeste parerea mea.

    http://sandugrecu.blogspot.com/2009/01/echipa-mea.html

    http://sandugrecu.blogspot.com/2009/01/nu-i-aa-c-i-fost-dor-de-mine-dobrik.html

    http://sandugrecu.blogspot.com/2009/02/dobrovolski-isi-merita-locul-am-motive.html

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune