Ketsbaia se teme de tactica Sheriffului


Ieri, am petrecut toată seara alături de antrenorul echipei Olympiakos Pireu, Temuri Ketsbaia (foto). I-am arătat Chișinăul de noapte, după care, pur și simplu am stat de vorbă în barul hotelului Leogrand, unde georgianul cu cetățenie cipriotă s-a cazat ieri dimineață. A sosit direct de la Londra, unde cu o zi mai devreme Olympiakos a fost surclasată într-un amical de Tottenham cu 3:0.

Aseară Ketsbaia a fost la Tiraspol. A văzut pe viu meciul Sheriff – Iskra 5:0. I-a plăcut în special jocul tactic al tiraspolenilor. A remarcat faptul că Sheriff stă la pândă și așteaptă greșeala adversarului.

Chiar dacă se vedea clar că echipa adversă este mai slabă, Sheriff nu se arunca în atac. Este o echipă foarte tacticizată. O echipă dificilă, care profită de orice greșeală. Astfel de echipe sunt foarte periculoase”, mi-a spus Ketsbaia.

Am încercat să-l provoc și i-am zis că Oly va câștiga la pas. Imediat, însă, am fost contrat: ”Dacă eram la jumătatea sezonului – posibil. Dar așa, va fi greu, pentru că în Grecia campionatul începe la sfârșitul lui august”. Ketsbaia a recunoscut, totuși, că Olympiakos nu-și poate permite să rateze calificarea în Champions League pentru că ar avea de pierdut în jur de 20 de milioane de euro!

Ketsbaia a rămas impresionat de conaționalul său Vaja Tarhnișvili. Nu a auzit de el până acum, dar părea mândru că un georgian de-al său este simbolul celui mai bun club de fotbal din Moldova din ultimul deceniu.

Am înțeles că la Tiraspol i-au făcut și o monedă cu chipul său. Este ceva extraordinar!.. Am fost de multe ori la Chișinău. Am jucat aici și în campionatul URSS. Și atunci erau multe fete frumoase :)). Am marcat un gol pentru Georgia în 95, dacă nu greșesc, pe stadionul ăla vechi...”, și-a mai amintit Ketsbaia, care a servit doar vin Negru de Purcari.

Vezi pe adresa de mai jos un clip video de senzație cu antrenorul echipei Olympiakos Pireu, Temuri Ketsbaia.

Comentarii

  1. Sandu, pe Olof Mellberg l-ai vazut? :) S-a transferat in vara de la Juve.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ketsbaia a venit impreuna cu directorul tehnic si au plecat azi la Atena. Meciul e martea viitoare, iar toata echipa va veni la Chisinau luni dimineata.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune