PRO SPORT: Tupeu moldovenesc: "Pentru noi, Steaua e cea mai slabă echipă din grupă!"

Steaua debutează mâine seară în grupele Europa League împotriva celor de la Sheriff Tiraspol. La prima vedere, "roş-albaştrii" par favoriţi, însă moldovenii au făcut un joc bun în preliminarii cu Olympiakos Pireu şi sunt încrezători în şansa lor.
Constantin Arbănaş, singurul român din garnitura "galben-negrilor", spune că Steaua are prima şansă pe hârtie, însă este singura echipă de la care Sheriff poate să ia puncte

"Steaua este clar favorită în acest meci. Ştiu că ei ne privesc ca pe cea mai slabă echipă din grupă, dar şi pentru noi Steaua e cea mai slabă. Cei de la Sheriff nu m-au întrebat foarte multe despre Steaua pentru că la Tiraspol se cunoaşte foarte bine fotbalul din Români. Eu le-am zis ce-am ştiut", a spus Arbănaş


Românul a vorbit şi despre faptul că meciul se va juca fără spectatori, Steaua fiind penalizată de UEFA pentru incidentele de la partida cu Ujpest. Arbănaş speră că lipsa atmosferei create de fanii Stelei să fie în avantajul echipei sale: "O să jucăm pe un stadion gol, lucru care sper să ne avantajeze”.

preluat de pe http://www.prosport.ro/

Comentarii

  1. Buna Sandu. Am scris despre acest meci la mine.
    http://visarioane.blogspot.com/2009/09/steaua-serifului-sau-seriful-stelei.html

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune