Calincov – cel mai bun în Azerbaidjan


Denis Calincov (24 ani) este considerat cel mai bun jucător al formației Xazar Lenkoran de către vizitatorii site-ului echipei azere. Calincov s-a transferat vara trecută la Xazar prin intermediul agentului Petru Efros.

”Doar Efros a crezut în pretențiile mele financiare, despre care toți agenții spuneau că sunt exagerate. Efros mi-a găsit o echipă care mi-a respectat cerințele. De asta am venit la Xazar. Ca să demonstrez că am o valoare...”, a declarat Calincov.

Vezi un super-gol marcat de moldoveanul Denis Calincov (Xazar Lenkoran) în poarta celor de la Inter Baku, în derby-ul campionatului din Azerbaidjan: http://lankaranfc.com/az/teqvim.html

Calincov a atras simpatia suporterilor moldoveni după ultimele meciuri pentru naționala Moldovei, fiind considerat unul dintre cei mai buni de pe teren. Denis Calincov este principalul candidat la titlul de cel mai bun fotbalist moldovean al anului 2009.

Comentarii

  1. Sper sa continue asa...ca ma tem ca acusi sepla cva si gata...

    RăspundețiȘtergere
  2. ar avea loc la o echipa de mijlocul clasaentului de la noi?

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca ar avea loc si la o echipa de top. E peste Sekely de la Steaua, peste Karamian de la Timisoara. Eu zic ca joaca lejer in Romania la orice echipa. Calincov abia isi revine dupa aproape 3 ani cit n-a jucat fotbal din cauza problemelor cu sanatatea. Daca accidentarile il vor ocoli poate ajunge foarte departe, la un club mare din Europa. Talent si capacitati are din belsug

    RăspundețiȘtergere
  4. Noroc.Se organizeaza deplasare la meciul SHERIF TIRASPOL vs F.C. TWENTE. Pretul deplasarii+bilet la meci 100 lei. Telefon de contact 069511195.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune