EXCLUSIV: Moldova - Dracula

Citește care este tangența dintre Ernesto Hoost și Ruud van Nistelroy

Nu vă grăbiți să treceți pe alt site. Am inclus doar cele mai picante momente din interviul cu Ernesto Hoost. Chiar dacă vă place doar fotbalul, citiți-l, pentru că Hoost se pricepe și la asta. Pe lângă cele 4 titluri de campion Mondial K1, Ernesto s-a dovedit a fi o persoană foarte amabilă și receptivă. A făcut poze cu toți care i-au cerut. A stat în aeroport până când ziariștii au epuizat toate întrebările. Și la conferința de presă a venit primul, el fiind cel care a așteptat mass media să se adune, nu invers. Mai rar așa vedete.

”Îmi place mult să călătoresc. Este o pasiune de-a mea. Nu știu dacă ajungeam vreodată în Moldova. Am avut ocazia să fiu invitat de prietenii mei, Ion Gheorghiu și Ion Șoltoianu. Auzisem despre țara voastră doar că pe undeva prin aceste locuri a domnit Dracula. E o legendă cunoscută în toată lumea...”, se amuză Hoost.

A fost provocat de Ion Șoltoianu. Mai mult în glumă. Dar am văzut că înțelege gluma și chiar îi place. A făcut și el una bună:
”Nu aveți voi atâția bani să mă plătiți pe mine...”

- Dar cine are, Yakuza?
- Stai un pic. Yakuza este o organizație foarte puternică. Fără ei nu se face nimic de anvergură în Japonia, inclusiv Grand Prix-ul K1. Unde sunt bani mulți este Yakuza și invers.
- Ai primit mulți bani de la ei?
- Posibil. Eu nu știu de unde vin banii. Impresarul meu rezolvă tot. Voi de unde vreți să luați bani ca să mă plătiți pentru un meci în Moldova?..
- Luăm un credit...
- (râde). De la Yakuza?
- Dacă mai faci un meci cu Bob Sapp, măcar și de la ei...
- Numai nu cu Bob Sapp. Eu nu îl consider luptător.
- Cu toate acestea te-a bătut de 2 ori, iar la conferința de presă ai declarat că după acele meciuri ai trăit cele mai grele clipe din viață. Nu-ți dorești o revanșă?
- Nici până azi nu înțeleg cum am pierdut acele întâlniri. Până la urmă înfrângerile cu Bob Sapp m-au făcut să mă gândesc serios la nivelul meu de pregătire, să muncesc mai mult. A fost o catastrofă...
- Și Akebono. El este luptător?
- Akebono e un mare luptător. E o legendă a sumo-ului. Greșeala lui a fost că s-a băgat în K1 și și-a stricat imaginea. Apropo, Akebono e un bărbat de aur, foarte prietenos, comunicativ. Este foarte mult simpatizat de femei. Venea în cluburi de noapte de fiecare dată înconjurat de minimum 5 fete. E un tip ok.
- Ai pierdut mai multe meciuri în K1: cu Jerome Le Banner sau Peter Aerts. Ce părere ai despre ei?
- Sunt niște campioni. Printre cei mai buni din K1.
- Ai spus că te-ai bătut și pe stradă...
- Da. În viața sunt diferite situații. M-am bătut și pe stradă, și în baruri. Dar sunt o persoană corectă.
- La vârsta junioratului ai practicat fotbalul. De ce ai preferat artele marțiale în detrimentul sportului rege?
- Așa este. Am jucat fotbal și o făceam destul de bine. Dar, la un moment dat, am rămas dezamăgit de acest gen de sport. Motivul? Prea multe depind de jocul întregii echipe. În ring tu ești responsabil pentru orice greșeală, iar fiecare succes este doar meritul tău...
- Cu toate acestea fiul tău iubește mai mult fotbalul...
- Da... El are 13 ani, încă multe nu înțelege (râde). Îi place mult fotbalul și merg des cu el la meciuri. Adevărul este că și mie îmi place, ca spectacol. Și chiar am mulți prieteni fotbaliști.
- Da? Cine?
- De exemplu Seedorf de la AC Milan. Cu el am făcut și antrenamente împreună. Sau van Nistelroy. Chiar și acum mă grăbesc să plec pentru că i-am promis soției lui van Nistelroy un interviu la mine acasă, cu toată familia. Soția fotbalistului este vedetă TV în Olanda. Săptămâna care vine cred că vom merge cu fiul la Madrid, să vedem un meci de-al Realului...

Ernesto Hoost a promis că va reveni în Moldova, cu prima ocazie.

Comentarii

  1. Mi-ar placea sa citesc interviul integral :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Até agora nenhum blog flamenguista aceitou a aposta em postar em seu blog a foto do jogador do time que ganhar, com o título
    “Só os fortes sobrevivem”
    Se o galo perder eu posto no blog a foto do Adriano ou outro jogador que fizer o gol ou se o flamengo perder vocês posta nos seus blogs a foto do jogador do Galo.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune