Florescu ar alege România, nu Moldova!

Fostul fotbalist de la Sheriff Tiraspol, în prezent legitimat în Danemarca, este dorit atât la naţionala României, cât şi la cea a Moldovei.

A jucat la Şerif Tiraspol, a trecut pe la Torpedo Moscova, iar acum evolează la Midtjylland, în Danemarca. George Florescu nu are nici măcar un meci în Liga 1, dar ar putea ajunge la naţionala României, deşi Federaţia Moldoveană de Fotbal ar dori naturalizarea fostului jucător de la "U" Cluj.

"Am vorbit cu cineva de la FRF şi mi-a transmis că sunt în vizorul echipei naţionale a României. Despre interesul federaţiei moldovene de a mă naturaliza ştiam de ceva vreme, am discutat în urmă cu mai mult timp cu preşedintele acesteia. În ceea ce priveşte sentimentul meu de a fi apreciat, pot să spun că m-am simţit întotdeauna apreciat la echipele mele de club. O apreciere foarte sinceră şi foarte corectă, atâta timp cât am respectat întocmai indicaţiile şi regulile care mi s-au impus. Într-adevăr, mă flatează faptul că sunt în vizorul lui Răzvan Lucescu pentru o eventuală convocare, dar în acelaşi timp sunt flatat şi de faptul că Gabi Balint mi-a pomenit numele după semnarea contractului cu FMF", a declarat Florescu pentru REALITATEA.NET.

Întrebat care ar fi prima sa opţiune în ceea ce priveşte tricul în care va debuta la naţională, Florescu a fost categoric:

"Naţionalele de fotbal nu se fac în funcţie de preferinţele jucătorilor. Eu cred că naţionala alege jucătorul, nu invers. Eu m-am născut în România şi am jucat pentru naţionalele U17, U18 şi U21. Normal că prima opţiune pentru mine ar fi echipa naţionala a României, bineînţeles, în cazul în care stafful ar considera că îndeplinesc criteriile de selecţie. Însă în acelaşi timp, nu pot să nu mă gândesc şi să nu fiu onorat şi de propunerea moldovenilor de a mă naturaliza, mai ales ţinând cont de faptul că am petrecut trei ani în Moldova, viitoarea mea soţie (n.r: Irina, o fostă "vicemiss" Moldova) este de acolo şi chiar mi-am cumparat un apartament la Chişinău".

Despre actuala sa echipă, Florescu este mândru că are în palmares o medalie de argint şi un loc patru în cele două sezoane petrecute la Midtjylland.

"Acum, după tur, suntem abia pe zece, dar la o distanţă de numai opt puncte de locul patru, care este obiectivul nostru în acest sezon".

sursa: http://www.gsp.ro/

Comentarii

  1. Mai bine sal naturalizam pe Lucian Dobre,fost jukator al zimbrului ! e un jukator de valoare!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu l-as naturaliza pe brazilianul Nadson de la Sheriff. As cauta alti brazilieni de valoare care n-au sanse sa joace pentru nationala Braziliei, in schimb la noi ar fi cei mai buni

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt de parere ca ar fi bine de naturalizat fotbalisti care sunt macar cu putin mai buni de valoare ca ai nostri...insa poate sa apara probleme la convocari...de exemplu un brazilian naturalizat,care va pleca inapoi la el in tara sa joace in campionatul intern,cit o sa coste FMF ca sa-l aduca la meci?si daca vor fi mai multi jucatori ????pentru asa ceva cred ca federatia trebuie sa disuna de surse financiare mari..

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune