Ibrahimovici vine la Chişinău

Preliminariile Campionatului European 2012

Grupa E: Olanda, Suedia, Finlanda, Ungaria, MOLDOVA, San Marino.

Reacţii:

SERGHEI CLEŞCENCO, selecţioner Moldova U-17
"Avem şanse bune la locul trei. Numai Suedia şi Olanda sunt mai puternice. Se poate de jucat şi cu Ungaria şi cu Finlanda. Acasă chiar putem să câştigăm în faţa Finlandei."

SERGIU CHIRILOV, selecţioner Moldova U-21
"Pot să fiu optimist. Cred că orice echipă se poate de bătut. Va fi foarte greu să te impui în faţa Olandei şi a Suediei, dar cu restul e posibil cu puţină ambiţie de obţinut victorii."

NICOLAE CEBOTARI, secretar-general FMF
"E o grupă nu rea, se poate de jucat. Depinde de băieţi cum vor juca. Cu orice echipă se poate de jucat. Sperăm la un loc cât mai bun."

LEONID ISTRATI, agent FIFA
"E o grupă frumoasă, interesantă. Depinde foarte mult dacă vom putea beneficia de aportul jucătorilor care evoluează în Rusia. Dacă vor fi disponibili toţi jucătorii am putea produce surprize. Sunt şanse să ne batem pentru primele trei locuri. Nu văd o favorită clară. Suedia şi Finlanda sunt echipe cu care se poate de luptat."

GHEORGHE JURAVEL, director-general FC Zimbru
"Sperăm ca fotbaliştii care joacă în Rusia să fie lăsaţi la naţională. Cu Suedia şi Olanda e clar, dar ultimul loc sigur nu-l mai ocupăm. Undeva al doilea, al treilea de jos. Cred că va fi bine pentru noi locul patru."

Fostul selecţioner, Igor Dobrovolski a aflat adversarele Moldovei de la reporterul Publika TV.

IGOR DOBROVOLSKI, antrenor FC Academia
"Nu ştiu. Este un alt selecţioner la naţională. Greu de spus. Eu pronosticuri nu dau. Acesta este fotbalul. Depinde cum va fi meciul. Marchezi un gol, mai marchezi unul şi iată şi victoria."

Sursa: Publika TV

Comentarii

  1. Daca sincer, vom lua vreo 7 puncte maxim...vom fi penultimii in grupa :(

    RăspundețiȘtergere
  2. principalul lucru e ca jucatorii si toti ceilalti sa nu-si subaprecieze adversarii di grupa ,nu ati vazut ca o echipa din San Marino so bata pe a noastra?!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am rugat Dumnezeu: 'Moldova Moldova, va rooog!' Si este Moldova!!!!! Cand am intrat in bar primul ca am vazut a fost 'Netherlands'. Si apoi...in grupul respectiv a fost deja si Moldova. Ma bucur foarte foarte mult. Voi face petrecere o saptamana ca echipa noastra va vine aici. Si acum voi putea sa explic si putin in Olanda unde se afla Moldova :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Olandezule, ce faci in Moldova? Ai putea sa-mi dai adresa ta de mail? As vrea sa vorbim ceva in particular. Apropo, am pariat si eu ca vom pica intr-o grupa cu Olanda :))

    RăspundețiȘtergere
  5. „Sigur, in postura valorica in care se afla Moldova, orice grupa urma sa fie grea. Nu pot sa spun ca am avut emotii, ma asteptam la adversari puternici. Pe departe Olanda este favorita grupei noastre, dar cu celelalte echipe vom putea obtine puncte daca vom avea la dispozitie toti jucatorii pe care ni-i dorim si daca ne concentram la fiecare meci. Ungaria e in progres, in timp ce Suedia si Finlanda stagneaza. Eu cred in sansa noastra si imi doresc mult ca suporterii moldoveni sa aiba cat mai multe clipe de bucurie. Acum, impreuna cu asistentii mei, fac lotul pentru meciul amical cu Kazahstan si ne dorim sa incepem cu dreptul anul 2010.”

    sursa: siteul Federatiei de fotbal

    RăspundețiȘtergere
  6. Alexandru Rusu sunt.Sandu scuze ca ma abat de la tema.Te rog daca ai numarul de telefon mobil a lui Ivan Goncearuc sa mi-l dai.Vreau sa vorbesc urgent cu el.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sandu, te am scris ieri seara un mesaj pe Odnoklasniki

    RăspundețiȘtergere
  8. Sper foarte mult ca meciul Moldova-Olanda va fi jucat in Chisinau cu 10000 de suporterii moldoveni passionati si nu acolo departe peste nistru unde in general oameni nu vor fi foarte interesati.

    RăspundețiȘtergere
  9. Toate meciurile nationalei Moldovei de pe teren propriu se vor juca la Chisinau

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune