Viorel Frunză: ”Îmi dau viața pentru echipa națională!”


Cele mai mari satisfacții ca fotbalist le-am cunoscut la echipa națională. Nicio echipă la care am jucat nu se compară cu naționala Moldovei. Mi-aș da viața pe teren dacă aș mai primi o șansă de la Gabi Balint”, a declarat Viorel Frunză, golgheterul reprezentativei Moldovei în preliminariile pentru Euro 2008.

Frunză a marcat astăzi un gol pentru echipa Naftan (Belarus) în meciul cu Neftci Fergana, scor 2-2. Atacantul moldovean se află în probe la gruparea belarusă, care-i propune un contract pentru 3 ani. Echipa Naftan Novopoloțk a încheiat campionatul Belarusului pe locul 4. Acum două săptămâni Frunză a refuzat 100 de mii de dolari pe an de la formația kazahă Ordabasî. Moldoveanul mai este dorit în Kazahstan de Tobol.

Viorel Frunză spune că va semna cu echipa care-i va garanta postul de titular, pentru că doar așa va putea reveni la naționala Moldovei. Fostul golgheter al lui FC Vaslui și Zimbru are 25 de meciuri la națională și 6 goluri marcate.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune