Circul Bălţi - Academia Dobrovolski

Comentarii

  1. Salut,

    Sandu, ce crezi ca face Sheriff-ul la Olimpia azi? Isi sacrifica emciul de dragul returului cu Zagreb?

    RăspundețiȘtergere
  2. Greu de spus. Dar va avea oricum viata grea la Balti. Nu cred ca Serif va castiga

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut,sandu scz de offtop,dar am vrut sa te intreb ceva,daca esti la curent.Ce se aude despre amicalul cu Georgia,intrarea va fi gratuita? sau bilete vor fi?

    RăspundețiȘtergere
  4. Iată-mă în schimbul pentru vizitarea bibelouri!
    Felicitări bolg.Bem diversificate şi actualizate cu privire la sport.
    Dacă am vrut să-mi pun "Link" pe blog-ul său va face acelaşi lucru prin plasarea link-ul pe bibelouri.
    Vino din nou, pe care voi reveni cât mai curând posibil!
    Au o mare duminică!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune