După o zi de filmări...

Ne-am născut în Moldova...

Ce vină avem noi? Ce vină are această generație de fotbaliști? Unii, pentru că au ajuns să câștige milioane. Alții, pentru că trag o echipă după ei de 10 ani și tot săraci sunt. Stau într-o garsonieră cu familia, dar și cu părinții. Fotbalul este nedrept. Perioada în care trăim este nedreaptă. ”Pe timpuri jucam fotbal pentru echipa armatei din regiune și deja mi se garanta apartament gratis”, mi-a spus astăzi un antrenor.

Îmi trăiesc visul...


”Eu am ajuns să-mi trăiesc visul. Fac ceea ce-mi place și o fac din tot sufletul. Nu o fac pentru bani. O fac din plăcere. O pasiune enormă, care mă face să iubesc viața. Nu mă interesează cine și ce spune. Nu mă interesează că până acum 3 săptămâni câștigam infinit mai mulți bani. Pentru că am ajuns să fac ceea ce-mi place.

Sunt dependent de acest job. Dependent mental, nu financiar. Niciodată n-am fost mai fericit decât atunci când fac ceea ce-mi place cu adevărat. Și nu contează cât pierd din imagine. Nu contează cât de jos sunt. Nu mă interesează orgoliul personal atunci când este vorba de satisfacția morală.”
, spune un antrenor din Divizia Națională.

Intenționat n-am dat niciun nume. Sunt personaje diferite. De la 3 echipe diferite. Toate din Divizia Națională. Nu au fost inventate de mine. Cu toate 3 am vorbit azi. Dar nu vreau să le dau numele. Toți au fost foarte deschiși și emoționați atunci când mi-au vorbit. De aceea țin să cred că și-au deschis sufletul NU ca să le dau numele în presă.

Eroii mei

Azi mi-am ales eroii din ultimele 2 zile:
1. Fundașul stânga de la Steaua, Latovlevici, în Steaua - Grasshopper 1-0
2. Portarul de la Sheriff, Stoianov, în FC Basel - Sheriff 1-0
3. Ilie Vieri, antrenorul de la FC Costuleni, în criza de idei a patronului

Comentarii

  1. La ce filmari ai fost, Sandu? :)))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Apropo, de ce a plecat Ivan Goncearuc de la Publika?

    RăspundețiȘtergere
  3. Am fost la filmari pentru o noua rubrica la Arena Publika. Urmariti duminica, de la ora 22.10

    Intrebati-l pe Ivan de ce a plecat. www.ivangoncearuc.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune