Fii mândru de țara ta!

Suporterii moldoveni, amatorii de fotbal susțin campania Publika TV.





Comentarii

  1. http://luxone.blogspot.com/2010/08/arboreaza-si-tu-un-drapel.html Arboreaza si tu un drapel!

    RăspundețiȘtergere
  2. E frumos si sa fii nascut in asa zi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Spuneti aici de ce sunteti mandri de tara voastra?

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru A. B. Ehh eu cu o zi mai inainte m-am nascut :D Trebuia sa mai zabovesc un pic :D

    Cit despre mindrie, pina nu o simti nu poti sa stii, eu de exemplu am simtit mindria atunci cind la un meci de fotbal al Nationalei, timp de citeva minute bune stadionul plin striga la unison: Mol-do-va!! Mol-do-va!! Am simtit ca intradevar sunt mindru de tara mea cind povesteam cu lux de amanunte unui italian cum Gatcan a batut gol Italiei chiar la ea acasa :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am simtit mindrie nationala in suflet la meciul nationalei cu Grecia, cand stateam linga un grup de suporteri din Grecia si a inceput sa intoneze imnul Moldovei, iar o jumatate de stadion cinta imnul. Am inceput sa cint si eu mai tare ca sa vada grecii ca moldovenii sunt un popor adevarat

    RăspundețiȘtergere
  6. De cand Doamne/iarta/ma regiunea De Est A Moldovei e o tara? Sau mai bine zis de cand regiunea intemeiata ie Stalin in 1924 e o tara?
    Maine se vor trezi si banatenii, oltenii, ardelenii, maramuresenii sa fie mandrii tara lor. Una-i sa fii mandru de regiunea istorica de care apartii, cum sint eu de Ardeal. Dar de aici si pana la a considera o provincie istorica drept tara e cale lunga.

    Inseamna ca nevasta/mea, moldoveanca de la Suceava, capitala istorica a regiunii Moldova,e neam aparte fata de mine.

    RăspundețiȘtergere
  7. Din 1991.
    Marius, in 40 trebuia sa va ganditi la asta, nu acum

    RăspundețiȘtergere
  8. @sandugrecu, poti fii putin mai explicit?

    RăspundețiȘtergere
  9. Regiunea de Est a Moldovei este tara independenta din 1991.
    Iar in 1940 Basarabia a fost cedata Rusiei de niste lasi care se temeau ca altfel vor pierde tot ce au. Pana la urma oricum au pierdut tot. Doar ca Basarabia a devenit stat aparte. Restul sunt povesti

    RăspundețiȘtergere
  10. De acord, niste lasi Singura problema e ca lasii aia sint si/neamul tau.

    RăspundețiȘtergere
  11. ar trebui sa fiti mandri ca sunteti romani in primul rand, apoi moldovean... le dati idei astora din vaslui sau iasi :))))

    RăspundețiȘtergere
  12. si eu mi-s mandru de sherif, echipa frumoasa din moldova... adica din transnistria, care le da peste nas rumanasilor plini de fumuri di pe aicea. halal stat mai aveti mai fratilor moldoveni, stat creat artificial de sovietici.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune