Piți și Meme

Arde România! Pițurcă a abandonat Steaua, iar MM Stoica a lăsat Urziceniul! Două bombe care au explodat după doar 3 etape de campionat.

Ținând cont de faptul că sunt suporter stelist, lucru pe care nu l-am ascuns niciodată, regret mult plecarea lui Pițurcă, de care se legau toate speranțele într-un sezon reușit. Ion Gnatiuc scrie pe blogul lui că Piți a făcut all in. Mi-a plăcut mult expresia. Pentru cei care nu știu, în poker, atunci când mizezi toți banii pe care îi ai pe masă înseamnă să faci ”all in”. Adică riști tot. Pițurcă a riscat pentru că știe: dacă nu îl oprește definitiv pe Becali, dacă nu îl are la mână cu ceva serios (a se citi ”bani mulți”), nu-i va închide gura niciodată. Iar Steaua n-a mai avut de câțiva ani un stadion plin așa cum s-a întâmplat la meciul cu Craiova. Și asta i se datorează lui Piți. Tocmai de asta antrenorul a avut o astfel de reacție în momentul în care Gigi s-a luat din nou de fani. Piți n-a vrut să joace cu stadionul gol. Plus că, sigur, l-a simțit pe Becali că deja începe să sară cu gura. Și a plecat. Păcat, pentru că nu știu cine ar mai putea salva Steaua. Dacă nici Piți nu l-a pus la punct pe Georgică, atunci cine?

Este și un lucru bun în plecarea lui Pițurcă. Pentru că astfel ar putea reveni în Ghencea cel mai bun conducător de club din România, Meme Stoica. De altfel, Gigi a și spus că l-ar face să moară de ciudă pe Pițurcă dacă l-ar aduce acum pe MM. Și sunt sigur că deja l-a contactat pe cel care a dus Steaua într-o semifinală de cupă europeană. Mai mult decât atât, pentru a-i face pe fani să uite de Piți, dar și pentru a-l tachina pe însuși Pițurcă, Becali va face tot posibilul să-l aducă pe Meme, inclusiv îi va accepta toate condițiile, chiar dacă acestea vor fi mai dure chiar și decât cele impuse de Piți. Nu pentru că e deștept, dar mai mult din orgoliu, odată cu aducerea lui Meme, Gigi ar face cea mai tare mișcare în fotbalul românesc din ultimii 3 ani. Lucru pe care mi-l doresc foarte mult.

Comentarii

  1. ar fi super sa vina Meme, dar nu cred

    RăspundețiȘtergere
  2. Sandu , poate ca Gigi isi doreste sa il aduca pe MM , insa eu , cum de altfel si toti suporterii stelisti il cunosc pe MM drept o persoana orgolioasa , care nu cred sa mai accepte vreo colaborare cu Becali , dupa ce in 2007 , a fost dat afara de patron pe niste motive banale invocate(dorea la Steaua doar jucatori romani , in timp ce MM semnase cu o agentie de scouting din America latina)...Deasemenea MM , la fel ca Piti isi va dori liniste la echipa , insa daca acesta din urma nu l-a putut face pe Becali sa taca , ma indoiesc ca MM ar putea sa o faca,,,Mi-as dori cu adevarat sa vina , pentru ca e cel mai mare stelist , insa la momentul actual ma indoiesc ca cineva va mai putea sau va mai indrazni sa colaboreze cu patronul....poate doar Oli

    RăspundețiȘtergere
  3. Sandu, pune te rog un link cu emisiunea ta de ieri. Pe site la Publika nu a aparut inca nimic, iar live nu o pot urmari de aici. Mersi.

    RăspundețiȘtergere
  4. mm nu vine la steaua n-ul vrea behekali si daca voi credeti ca mm ar reusi sa faca pace cu suporterii va inshelati daca piti face conferinta de presa azi o sa spuna mai multe iar lui fekali iar trebui ceva tare de tot sa dreaga busuioku din mers iar mai tare decit cu cea venit piti la steaua [imi,majearu piti] ce sa fie doar poate hagi, laka, si petresu ceva ce imposibil de realizat cu fekali in loja

    RăspundețiȘtergere
  5. Sandu cand pui emisunea de ieri pe publika.md ?
    Multumesc mult

    RăspundețiȘtergere
  6. Emisiunea o pun pe sait cei care fac saitul. Nu stiu cand o vor pune. Trebuia sa fie deja. Cred ca pana la sfarsitul zilei va fi

    RăspundețiȘtergere
  7. pacat ca spre sfirsitul zilei... ieri nu am reusit sa o privesk, dar am crezut ca va ca de obicei spre orele 11-12

    RăspundețiȘtergere
  8. Iresponsabili responsabilii de site.

    RăspundețiȘtergere
  9. pina la urma a venit Ilie Dumitrescu care mai are de demonstrat in antrenorat, inca nu a facut nimic si nu cred ca e chiar Guardiola...sa asteptam vreo sapte-opt etape pina sa ne dumirim.

    RăspundețiȘtergere
  10. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  11. Sandu, nu spuneai ca ai scos optiunea aia prin care poate sa comenteze fiecare ratat sub numele de anonim? Nu de alta dar ma dispera ca astia ies ca niste pui de lepra de prin tufisuri si tot inteapa si tot striga, dar nu semneaza, pt ca da, nu au sange in instalatie. Daca vrea cineva sa zica ceva, sa-si faca domnule un profil, sa isi dea un nume si sa zica deschis ce are de spus! Ori ii este rusine de vocabularul/cunostintele detinute?

    Pt ultimul anonim,
    copile, du-te in curtea blocului si sa te numesti acolo cu pretenii tai cu cuvinte de acest gen, nu aici unde lumea poarta discutii, cat de cat inteligente despre sport. Daca ti-ai ratat obiectivele in viata, zi mai bine asa. Si apropo, este gsp.ro si sport.ro si prosport.ro - acolo, la sectiuena comentarii sunt cei ca tine, nu aici.

    RăspundețiȘtergere
  12. bine ba ,arbitre .Imi cer scuze daca te-ai simtit ofensat.....
    totusi,fa-ma si pe mine sa inteleg un lucru :de ce atat de multa lume tine la voi cu steaua ???
    cand au jucat cu tiraspol,v-ati inghesuit la aeroport ca la urs !
    cand am jucat noi luna trecuta cu Olimpia la Chisinau ne-ati injurat tot meciul ,desi noi am avut o atitudine mai mult decat fair play si v-am tratat ca pe niste frati adevarati ce ne sunteti !
    presupunand ca esti din Chisinau -te intreb : chiar nu-ti e rusine sa tii cu steaua ???
    reprezinti un oras de 500 de mii de locuitori ,un oras istoric cu o bogata traditie .Tine cu Zimbru !cu Dacia ,sau cu rapid daca vrei ......dar de unde si pana unde dragostea asta a voastra netarmurita pentru spurcati ???
    e drept -au ei comunitati de fani in toata tara ,cu pre-directie in Moldova:vaslui ,Braila ,Tecuci ,da parca asa numerosi ca la voi nu sunt !!!
    in fine ,eu inca sper sa va vina mintea la cap !

    te saluta fratele tau de peste Prut !

    RăspundețiȘtergere
  13. pt anonim,

    lumea tine cu Steaua pt ca la capitolul performante externe Steaua a fost clubul cel mai apropiat de noi. A fost singurul club, apropiat fiind, care ne-a adus in casa Champions League. A fost clubul care a dat jucatori la nationala, la nationala cu care am tinut, tinem si vom tine. De ce sa tii cu Dinamo Kiev sau cu Sahtar, cand doar peste Prut e Steaua, singura din Romania care a vb in Europa. Pana la Urziceni ma refer. Asta 1.

    2. Eu personal ma regasesc in culorile acestui club. In valorile promovate. Ideile. Conceptiile. Eu nu tin cu Becali, nu tin cu suporterii care vin sa injure la stadion, nu tin cu partidul comunist care a avut grija sa promoveze in acei ani echipa. Eu tin cu acei jucatori care m-au facut sa ma treaca fiori cum nici o alta echipa nu a reusit. Tin cu sentimentele pe care le-am trait cu Betis sau Boro, cu Kiev sau Lyon, acel 3:5, sau si alte meciuri rezultate care nu imi vin in minte (Lens, Valencia). Eu tin cu jocul promovat de echipa de atunci, tin cu acei tineri inca nerealizati care au ajuns la valoare de milioane peste 2-3 ani, dar au plecat pe maruntis, etc. E greu sa iti explic ce ma atrage. Pentru ca chiar daca am luat de la Rapid 2 boabe dupa acel Boro sau chiar daca abia de invingeam cu 2:1 Sportul si aveam cale libera la titlu, eu tineam cu suflul ros-albastru... Si e greu sa explici de ce. Nu gasesc o explicatie veridica de ce nu pot sa scot aceasta echipa din suflet, pt ca orid e cate ori as face-o, nu as reusi. Si oriunde o sa fiu, o sa tin cu Steaua, si sa tii minte astea. Orice as spune, in inima exista Steaua. Nu Steaua lui Becali, Piturca sau a.. nu stiu cui. Eu vb de acel trup si suflet pt culori, vb de Ghencea arhiplina, de artificii, de Standard Liege, de Galata si etc... Chiar sid e acea noapte de inviere, cea mai trista din viata de fapt, dupa acel 2:4 cu Dinamo. Eu nu sunt genul de suporter care apare peste noapte cum sunt cei ai Urziceniului sau cei ai CFR-ului sau nu sunt suporterul care sa dispara la primul esec si sa rasara la prima victorie. Eu sunt omul care rade si care plange alaturi de o singura echipa: Steaua Bucuresti. Si nimeni nu poate sa imi fure asta!

    3. De ce crezi ca sunt peste Prut?! :) Da, sunt de acolo, dar altele imi sunt conditiile in care ma aflu acum. ;) La aeroport nu am mers, cand ati jucat cu olimpia nu v-am injurat, chiar am tinut cu voi, pt ca normal, tin cu fotbalul romanesc in schimb v-am injurat la Split!, iar in final, nu sunt din Chisinau. :) Si mai multe detalii nu pot sa dau. :)

    p.s. In viata nu am vazut nici un meci pe Zimbru sau la Dacia. Nu am fost niciodata pe Ghencea. Eu sunt ca indragostitul orb care isi iubeste iubita pe intuneric. Si am vazut doar o data Steaua. Chiar daca ma aflu de 2 ani aici. Dar imi e suficient. Traiesc din filme si amintiri. Si ma cutremur de fiecare data.
    p.p.s. Am vazut mai multe meciuri ale adversarei voastre din turul 2. Si a fos suficient. Dar nu Zimbru sau Dacia m-au adus in fotbal. nu ele m.au facut sa il iubesc. Si nu ele ma fac sa ma cutremur.

    Te saluta un frate de peste Prut, aflat acum pe pamant romanesc (si Basarabia e p.r., dar intelegi cum vrei...)

    3.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune