Prima casă, a nu știu câta abureală


Am așteptat cu mare interes și speranță proiectul ”Prima Casă” inițiat de primărie. Bănuiam că va fi un ”lohatron”, dar am sperat până în ultima clipă, la fel ca multe alte familii tinere, care nu-și pot permite măcar o garsonieră.  
După aproape o lună de la demararea proiectului, doar 18 familii au depus dosarele la preturile de sector. Și știți de ce? Pentru că prețul de 500 de euro pentru metrul pătrat nu este cu nimic mai atractiv decât cel de pe piață, care începe anume cu această sumă. Nu văd care ar fi avantajele despre care vorbea primarul, poate doar oferta băncilor, care se spune că ar fi interesantă, iniţial cerându-se să fie achitat un avans în mărime de 5 – 30 la sută din costul apartamentului şi obţinerea unui credit pe o perioadă de la 10 până la 30 de ani, cu o rată de 9 % anual. Dar, cu condiția ca familiile care îşi doresc un apartament cu 2 camere să aibă un salariu lunar de circa 7000 de lei.
Să-și ia primarul apartament în aceste condiții, mai ales că primul bloc urmează să fie construit abia peste doi ani.

Comentarii

  1. cel mai bun articol al tau!!!!bravo!!! da totusi 18 loshi s-au gasit:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vazut meciul Steaua-Pandurii si asa m-am saturat de Lacatus asta,da nu tare dar ....
    Il vad parca e Stoichita,desi e mai rau ca el.Pai mii pune pe toti raha...Mi in sila
    de astia:Bilasco,Nicolita,Ricardo etc.Se teme de rezultat,dar viitorul unde e? Baaaaaaaaaaaaa!
    Deja l-am pierdut pe Pacurar,incet incet il pierdem pe Radut,Bicvalvi,Gardos.
    Viitorul Stelei e: Tatarusanu,Abrudan,Gardos,Radut,Tanase,Latovlevici,Ionescu,Bicvalvi,Apostol,Marinescu, C. si Fl. Matei,Stancu!!!
    Mii dor de jocul Stelei!!! de Protasov de Piturca chiar si Dumitrescu
    Tu cum comentezi Sandule?

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu cred ca pentru toata lumea e clar ca Lacatus e un antrenor modest. A fost un simbol pentru Steaua ca jucator, dar n-are ce cauta pe banca Stelei, e depasit. Ricardo intr-adevar nu se regaseste deocamdata la Steaua, dar eu zic ca e unul dintre cei mai buni mijlocasi defensivi din Romania, poate chiar cel mai bun. Bilasco cred ca nici nu va excela vreodata, Steaua n u e Urziceni, iar Nicolita demult trebuia vindut, e varza. Apostol cum zici tu nu poate fi viitorul Stelei pentru ca are deja o virsta. In rest numai Dumnezeu stie...

    RăspundețiȘtergere
  4. P.S.
    Da, am vazut meciul cu Pandurii. Foarte prost a jucat Steaua. Niciun sut pe poarta in 1 repriza, nicio ocazie!!! Steaua nu are joc

    RăspundețiȘtergere
  5. Oricum, in campionatul Romaniei, campiona va iesi fie Rapid, fie F.C. Vaslui.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune