Drama lui Boghiu

Comitetul de Competiții și Disciplină al FMF a decis să-l suspende 2 etape pe golgheterul echipei Milsami, Gheorghe Boghiu, pentru cartonașul roșu primit în meciul cu Rapid. Sancțiunea a fost dictată perfect corect, în conformitate cu Regulamentul FMF. Anume o astfel de pedeapsă minimă prevede regulamentul în cazul când un jucător este eliminat pentru lovirea adversarului. A pățit-o și marele Zidane, și alții de la case mai mari. 
Numai că în cazul lui Boghiu există unele nuanțe mai speciale, despre care aș fi preferat să nu scriu dacă n-ar fi fost acest incident, pe care l-a avut cu Maxim Cebotari de la Rapid. Boghiu a intrat pe teren în meciul cu Rapid la 2 zile după decesul mamei sale... Greu de presupus ce era în sufletul jucătorului. Mă întreb cum ar fi reacționat oricare dintre noi dacă în astfel de momente cineva te-ar înjura de mamă. Plus că Boghiu susține că nici nu l-a lovit pe jucătorul Rapidului, ci doar a mimat lovitura, restul fiind un teatru jucat de Cebotari.
Indiferent de motivele care l-au făcut pe Boghiu să-și piardă cumpătul, consider că jucătorul lui Milsami trebuia sacționat cu cartonaș roșu, urmat de o suspendare, fapt care s-a și întâmplat. Numai că membrii Comitetelor de la FMF sunt și ei oameni și ar trebui să analizeze și partea omenească a conflictului. Și ca să nu rezulte că Federația ar avantaja în vreun fel echipa Zimbru (adversara lui Milsami din etapa următoare), FMF ar trebui să-i reducă suspendarea lui Boghiu de la 2 la o singură etapă, spre binele fotbalului.   

Comentarii

  1. Sandu, eu nu sunt de acord. Boghiu trebuieste sanctionat conform regulamentului. Daca scrie 2 etape atucni sa stee 2 etape, daca 10 atunci 10. Nu conteaza care este drama lui.
    Un lucru este adevarat. Eu am vorbit cu jucatorii de la Rapid si ei mi-au spus ca Boghiu nu la lovit pe Max, dar s-a facut ca il loveste si s-au injurat ambii unul pe celalalt

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred ca federatia in genere a trebuit sa-l erte daca nu la atins pe jucatorul de la Rapid.
    Asa o intrebare. Dar de ce a fost scoasa emisiunea Arena?

    RăspundețiȘtergere
  3. Aberaţii! Să fie suspendat 2 etape! (Dacă a lovit adversarul) Aşa cum scrie în regulament. Mă bucur că FMF acţionează în ultima perioadă bine. I-a descalificat pe Banari şi Covtun pentru greşelile evidente de arbitraj.

    RăspundețiȘtergere
  4. Zimbru cred ca a platit la Federatie ca sa-l suspende 2 etape. Alta lamurire nu vad

    RăspundețiȘtergere
  5. salut sandu,am o intrebare pentru tine!kit era petru efros la rapid tineai rapidul in slavi ,dar kum a plecat efros gata scrii despre rapid numa de rau?te am vazut la meciul rapid-sheriff akolo kiar era circ,sh pu sheriif trebuiau 2 cartonashi roshi pentru actori ca boghiu,kiti jukatori jok teatru pe teren de fotbal mai bn se duceau undeva la actorie,ca akolo nui suspendat de lok ,dar aveau o multime de aplauze, am urmarit blogul tau sh am ajuns la konkluzia asta

    RăspundețiȘtergere
  6. eu am jukat fotbal pina la virsta de 22 de ani,pina ce am avut un accidentare pe teren de fotbal,am fost lovit sh miam pierdut kunostintza sh pentru asta nici cartonas nu sa akordat din ce am auzit de la kolegii,asha arbitrii nostri trebuie sa invetzi regulament 100%,dar nu kiteva chesti de arbitraj sh el e arbitru profesionist.

    RăspundețiȘtergere
  7. Salut, era bine daca te prezentai. Asa inteleg eu un om educat. Eu n-am ridicat pe nimeni in slavi. Cand a fost de laudat - i-am laudat, cand au gresit - i-am criticat. Atata tot. Si asa a fost cu oricine

    RăspundețiȘtergere
  8. dupa kite cunosc eu Boghiu n-a fost injurat de mama........

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune