Emoţiile unui stelist

Meme Stoica a revenit la Steaua!

Stăteam într-un ambuteiaj sufocant, plictisit şi aşa de gândul că trebuie să termin odată retrospectiva 2010, când m-a sunat Bafana. 
- Noroc! Dă-mi şi mie telefonul lui Meme Stoica.
- Dar ce-ţi trebuie?, l-am întrebat.
- A revenit la Steaua!
Pentru moment m-am blocat. Pe loc mi s-a părut că ambuteiajul nu e chiar atât de mare, că nu mai aştept să se aprindă în sfârşit verdele la semnafor, că nu mai am de făcut această restrospectivă a celor mai importante evenimente sportive din 2010. L-am mai întrebat o dată pe Bafana:
- Eşti sigur? De unde ai aflat?
- Scrie toată presa din România, mi-a răspuns el.
N-am mai observat când am ajuns la servici. Am încercat să-l sun pe Meme, dar are telefonul închis. Imediat ce am intrat în sediul Publika i-am întrebat pe băieţi: "A dat şi Gazeta Sporturilor?". Răspunsul a venit imediat: "Toţi au dat!". 
Am deschis Gazeta. Primul material citit - comentariul lui Tolontan. Înseamnă că e adevărat! Cel mai bun conducător de club din România a revenit la echipa care l-a consacrat, la echipa mea de suflet. Ce poate fi mai frumos pentru un stelist într-o zi urâtă de toamnă?


Comentarii

  1. doar un stelist care ţine cu trup şi suflet la această echipă poate înţelege ce ai scris aici, si ce emoţii îţi poate provoca aşa o veste, nici nu mai ai chef de nimic, gândul îţi zboară doar la Steaua, cu speranţa că acum avem şanse la titlu şi la câştigarea Cupei.

    Mai era aşa o vorbă: Gândeşte-te la cel mai puternic orgasm pe care l-ai avut vreodată. Amplifică-l de 1000 ori şi tot nu eşti aproape de senzaţia pe care ţi-o oferă STEAUA. Puţini au parte de aceste senzaţii, dar asta cei ce au cred că sunt fericiţi, măcar pe o anumită perioadă.

    Gruppo Chişinău salută revenirea lui MM şi îi urează multă baftă la echipă!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ştiu de ce, dar îl văd şi pe el în viitor prin fotbalul moldovenesc.

    Chiar mi-ar plăcea :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu te grabi! ;)

    In viata mai exista si esecuri, iar acesta va fi primul al lui MM

    RăspundețiȘtergere
  4. Echivalentul lui Virgil, din vorbele lui Gigi Becali

    RăspundețiȘtergere
  5. p/u Cozer: ii spui sa nu se grabeasca, dar tot tu spui k v-a fi primul esec. Atunci ma intreb care sint garantiile tale k tu nu te grabesti?

    RăspundețiȘtergere
  6. Bafana e Vitalie Maistru, prezentator la Publika
    asta din cite eu stiu

    RăspundețiȘtergere
  7. Nici o şansă la titlu!
    Iar după cum a câştigat 5teaua la Tg.Mureş, care a terminat meciul cu 3 eliminaţi, un singur cuvânt: RUŞINE!
    Hoţie ca-n Epoca de Aur!

    Nu înţeleg cum puteţi voi, basarabeni, să ţineţi cu o astfel de echipă. Una de sorginte comunistă, care a câştigat titluri şi titluri prin fraudă. FRAUDĂ!
    Cum puteţi, când există astăzi atâtrea şi atâtea surse de informaţie.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune