Scrisoare deschisă către APSM

Scrisoare oficiala 
Stimate domnule presedinte, Nicolae Buceatchi,
stimati colegi din APSM
Sunt stupefiat de mesajul primit de la sportivul Ion Luchianov (aveti mesajul integral, in anexa de mai jos). Prin acest mesaj, consider ca Luchianov a lezat nu doar onoarea si numele meu profesional, ci si a tuturor colegilor care nu l-au votat primul in Top 10 sportivi ai anului 2010.
Pentru ca suntem o organizatie, suntem colegi si facem un lucru comun, consider ca o astfel de atitudine fata de un jurnalist sportiv atrage dupa sine sanctionari dure. In caz contrar riscam ca in viitor fiecarui dintre noi sa-i fie patata imaginea de astfel de mesaje sau declaratii.
Cer respectuos biroului APSM sa fie convocat de urgenta si sa retragem in mod expres candidatura lui Ion Luchianov din numele candidatilor la titlul de sportivul anului 2010 pentru comportament nesportiv si indecent.
Ca o confirmare ca nu am nimic impotriva ca un atlet sa ia titlul de sportivul anului, optez pentru modificarea clasamentului alcatuit de mine, iar Ion Luchianov sa fie inlocuit cu Zalina Marghiev. Asta ramane la alegerea Dv.

Cu respect,
Alexandru Grecu
membru APSM

Comentarii

  1. Sandu fii barbat, nu plinge in public...

    RăspundețiȘtergere
  2. Sandule, o singura intrebare, esti sigur ca Ion Luchianov ti-a scris acel mesaj?

    RăspundețiȘtergere
  3. :) fii mujic
    Blin despre asta vorbeam eu mai devreme. :)
    Asta e abordarea corecta la noi :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Barbatii nu scriu anonim. De la asta sa incepem.
    Apoi e blogul meu inca, vreau plang, vreau rid, care-i problema ta?
    Postolachi, da, sunt sigur, chiar Luchianov mi-a confirmat asta prin telefon

    RăspundețiȘtergere
  5. mde... cit de multi oameni din sport folosesc derivate de la verbul "a suge" in diverse limbi. Oare cind ne vom civiliza si noi un pic?
    Rusine Luchianov

    RăspundețiȘtergere
  6. Vreau pling, vreau rid, e forumul meu ca o tyolka alintata te comporti Sanda!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, Sandu!De parca ai fi cel mai pedepsit de pe fata pamintului!Nui frumos ce faci.

    RăspundețiȘtergere
  8. cum a zis cineva, cine spune de cuvintul suge stie si cum se face....asa ca Luchianov l-a ajuns din urma pe Chiseliov

    RăspundețiȘtergere
  9. Sandu am privit emisiunea de duminica....shi din cite imi amintesc, singur ai spus ca iti plac declaratiile mai piparate..gen cele a Patronului de la Olimpia...:) atunci ce te vaicari atita, sau iti plac doar cind sunt adresate altor persoana dar nu tie, da???

    RăspundețiȘtergere
  10. "Face si asta parte din show nu???" :) pacat ca nu esti echidistant pina la urma...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune