Doina Popa - cea mai sexy prezentatoare de sport din Moldova

Vizitatorii blogului au votat-o pe Doina Popa drept cea mai sexy prezentatoare de sport din Moldova. Un număr record de persoane au participat la vot - 1369! Niciodată, niciun sondaj pe blog n-a înregistrat nici măcar a treia parte din votanți.  
Prezentatoarea știrilor din sport de la Prime a adunat 410 voturi, ceea ce reprezintă 29% din numărul total. 
Cine este Doina Popa? Iată câteva lucruri despre ea:
Data şi locul naşterii: 9 februarie 1988, or. Chişinău 
Zodia: Vărsător
Studii: Universitatea Libera Internaţională din Moldova, specialitatea - management; Cursuri de iniţiere în domeniul jurnalismului (Bucureşti, România)
Stare civilă: Necăsătorită  
Mai jos puteți s-o admirați. Sunt câteva poze, atâtea câte am găsit pe net.



Comentarii

  1. pitipoance...lasa-le naibii ca n-au nimic in cap, doar figuri

    RăspundețiȘtergere
  2. Sandu cind spui ca au participat la sondaj 1369 de persoane nu ai dreptate. Asta pentru ca era permisa alegerea mai multor variante. Eu spre exemplu mi-am dat votul pentru 3 fete. Asa ca suma participantilor la sondaj este mai mica presupun.

    Felicitari cistigatoarei. E pe merit.

    RăspundețiȘtergere
  3. :))))))

    Anonimul de mai sus are dreptate.

    Şi eu am votat de vreo 16 ori. De mai mult mi-a fost lene. Dar altor posibil nu le-a fost lene.

    RăspundețiȘtergere
  4. Voi doi probabil sinteti cei mai distepti. Curvele oricum le afla lumea pina la urma. Iar Doinita nu numai ca este frumoasa, dar este si o fata extraordinara

    RăspundețiȘtergere
  5. Pozele din stanga o avantajeaza, pozele din dreapta, nu! Asa ca fapt divers, eu mi-am dat votul blondinei cu "jenunchi". :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sandu, tu ce parere ai despre articolul lui Constantin Tanase despre bloggeri? Te rog foarte mult sa-mi raspunzi. Merci

    RăspundețiȘtergere
  7. "Anonim spunea...

    Voi doi probabil sinteti cei mai distepti. Curvele oricum le afla lumea pina la urma. Iar Doinita nu numai ca este frumoasa, dar este si o fata extraordinara"

    Esti un prost. Eu am votat o singura data doar ca era posibila alegerea multipla. AdicA am votat o singura data pentru trei fete. Si referitor la Doina Popa nu am nimic contra ba kiar sunt de acord ca e pe merit pe primul loc.

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu tot sunt de acord ca Doina merita primul loc.

    Dar am votat de mai multe ori pentru alta, care e problema?

    RăspundețiȘtergere
  9. Dragilor, fiti calmi, chiar daca cineva a votat de 10 mii de ori, in sondaj a aparut un singur vot. Din acest punct de vedere va asigur ca n-a trisat nimeni. Adevarat ca a fost posibil de votat pentru 2 sau mai multe concurente odata, dar asta nu are cum influienta sondajul si corectitudinea lui. Daca vroiam sa trisez, fiti siguri ca avea sa castige cineva de la Publika.

    Despre articolul lui C.Tanase am auzit, de fapt am citit pe Unimedia. Uneori citesc editorialele dlui Tanase. Ii respect parerea, dar NU o impartasesc. Daca el asa crede e treaba lui. Cel putin eu nu m-am simtit vizat pentru ca ma consider un jurnalist care are blog si nu invers. In plus, parerea mea, printre bloggeri sunt persoane care au o valoare mai mare decat multi dintre jurnalistii consacrati.

    RăspundețiȘtergere
  10. ma uit la stitile pe prime si cind ii vad mutra lu Doina parca nu-ii F.. ,,SATISFACUTA,,
    sory da asa e...
    citeste parca stirile cu de-a sila
    Sandu poat faci un sondaj si cu cei mai sexy prezentatori, si mar pricali fotca lui Misa Sandu printre ei
    hi hi hi >)

    RăspundețiȘtergere
  11. Sandu, fara suparare, dar se putea vota de ffff multe ori in aceeasi zi. Doar sa stii cum :) si tu stii sigur ca s-a votat folosind diferite ,,trucuri,, Chiar si eu intr-o zi am votat de vreo 30 de ori pentru una din concurente. Am lipsit eu de pe net in ultimele zile ale sondajului ca nu mai era Doina Popa pe primul loc ;)
    Pentru primele 2 concurente s-a votat la greu trisind. Daca tu inca nu stii metoda, nu e mare secret, iti pot spune. Apropo: cum iti explici faptul ca in 5 min cineva lua 15-29 de voturi?
    Din curiozitate mai fa un sondaj (pe orice tema) si eu iti spun din start cine va fi cistigatorul

    Anatolie.

    RăspundețiȘtergere
  12. Anatolie, nu ma supar. Ca sa te convingi ca nu s-a trisat vezi numarul de vizitatori pe blog atunci cand s-a votat, mai ales in primele 3 zile de la aparitia sondajului. Vei vedea ca traficul pe blog a fost de 3 ori mai mare.
    Iti spun si cum s-a votat daca vrei. De exemplu stiu oameni care faceau campanie pe toate retelele de socializare pentru una din concurente. Circa 2/3 din vizitatori in acele zile au intrat pe blog anume de pe retelele de socializare, gen facebook sau odnoklassniki.
    Iar tu minti atunci cand spui ca ai votat intr-o zi de 30 de ori. Ai rusine

    RăspundețiȘtergere
  13. ai zis ca nu de superi dar, de fapt, asta ai si facut! Eu te apreciez foarte mult, si asta nu de ieri sau de azi, ci inca de cind realizai fotbal hebdo la moldova 1, iar acum urmaresc cu placere atit blogul tau cit si Arena Publika. Si crede-ma: nicidecum nu am avut intentia de a-ti stirbi din merite sau de a minimaliza succesul tau (acela de a avea un nr. record de vizitatori pe blog)Dar asta nu inseamna ca nu am dreptul sa spun adevarul. Iar adevarul e ca s-a votat ,,smechereste,,. si DA, am rusine . . . si nici nu mint cind spun ca am votat de vreo 30 de ori in aceeasi zi pentru aceeasi concurenta. Nu am absolut niciun interes sa mint.
    Stiu ca nu e vina ta ca acea modalitate de voting are unele lacune, tu doar l-ai inserat pe blog. Dar ca sa vezi ca nu mint pune te rog inca un sondaj cu perioada de voting scurta (o zi - doua de ex. daca e posibil) si eu iti scriu din start invingatorul, numai cu conditia ca folosesti acelasi sistem de vot ca si la sondajul despre care vorbim acum.
    Anatolie.

    RăspundețiȘtergere
  14. Anatolie, multumesc pentru apreciere. La primul sondaj astept mesajul tau.

    RăspundețiȘtergere
  15. Ne-am inteles! Astept urmatorul sondaj,
    P.S. cenzurarea comentariilor nu face cinste nimanui (prietenii stiu de ce ;))
    Anatolie

    RăspundețiȘtergere
  16. Doina mare prezentatore:)numai sa citeasca stie dar si la acest capitol sunt semne de intrebare...e cam prostuta fata...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aici merge vb de cea mai sexy, nu de cea mai desteapta)))

      Ștergere
    2. aici nu merge vb de cea mai desteapta, ci de cea mai sexy))))

      Ștergere
  17. Salutare, Sandu. Cum o mai duci? E totul ok? Tu o cunosti personal pe Doina? N-ai putea sa mi-o prezinti? E simpatica si imi pare rau ca lumea o vorbeste de rau. Apropo postul de televiziune PUBLIKA e unul destul de bine organizat si mai ales va sustin pentru ca promovati romanismul, mai ales in emisiuni. Toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere
  18. Si tare-i mai plac barbatii casatoriti...mii jale de ea.

    RăspundețiȘtergere
  19. da intradivar e super sexy

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune