Victoria lui Dobrovolski


Două galerii, zeci de impresari, antrenori şi preşedinţi de la diferite cluburi, totul soiul de gură-cască au venit să vadă ce va face Dobrovolski împotriva echipei la care a cunoscut consacrarea, Dinamo Moscova. Şi Dobrovolski nu i-a dezamăgit.
O echipă-nimeni în comparaţie cu brandul Dinamo. Jucători anonimi în raport cu milionarii care aleargă pentru ruşi (Voronin – 2,5 milioane de euro salariu anual, Kuranyi – aproape 7 milioane de euro anual!!!, etc.). Dacia – Dinamo 1-0 într-un meci în care Dobrovolski a fost vedeta. De fapt la capitolul antrenori, nimeni a fost Bojovic, în timp ce legenda s-a numit Dobrovolski.
„Nu mă interesează Dinamo. Eu m-am făcut fotbalist la Nistru Chişinău”, spunea Igor înainte de meci. Realitatea e alta. Jucătorul-simbol pentru clubul din Moscova în a doua jumătate a anilor 80 a fost uitat de ruşi, chiar dacă aceştia au recunoscut în repetate rânduri că Dobrovolski a fost şi rămâne cel mai mare fotbalist, după Lev Iaşin, din istoria lui Dinamo.   
Dobrovolski le-a dat o palmă ruşilor. Şi a făcut-o în stilu-i caracteristic. I-a dominat tactic. I-a umilit. Le-a arătat cum trebuie să joace o echipă, nu vedetele. Să nu vă miraţi dacă în scurt timp fostul selecţioner va ajunge pe banca lui Dinamo.  

Comentarii

  1. mai da sa ajunga o data pe banca tehnica a celor de la Dinamo, numai praf,

    RăspundețiȘtergere
  2. asha mare tam tam se face din meciurile de antrenament de parca se joaca in liga campionilor. kiar daca dacia, milsami ar juca cu real madrid si ar cistigao la antrenament mare lucru din asta. sa joace in cupele europene pe bune atunci si va fi rezultat. da o umilintsa cu calmar ... mei mei mei ... jocurile din turcia

    RăspundețiȘtergere
  3. Dacia echipa nimeni? Bvo e kalr atunci atitudinea Dvs dle Grecu vizavi de acest club. Cit despre brandul "Dinamo", Europa la cam uitat cit de milionari n-ar fi ei, au pikat in anonimat de ani buni de zile... Dacia e viitoare campioana a Moldovei!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da mie mi-a placut *...zeci de impresari, antrenori şi preşedinţi de la diferite cluburi--- totul soiul de gură-cască ...*)))cel putin asa as fi scris eu ))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Da shi domnu Grecu s-a impreietinit cu Pijonul Pidjak? Asha de mult la mascarit pe saitu ista a zis ca nu ie antrenor, da amu deam ii antrenor. Nu mai inteleg nika. S-au banii spun shine e antrenor shi shine nu. Nika adevar la jurnalistii.

    RăspundețiȘtergere
  6. al vostru petrica efros24 ianuarie 2011 la 17:33

    Da nu de mult il ponegrea iar acum il ridica in slav...atitudine de lingau imho

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar de il ponegrea.. in meciul dat s-a vazut un joc bine pus la cale al echipei care este de admirat chiar si intr-un meci de antrenament. De data sta si eu recunosc ca Igor Ivanovici impreuna cu stuff-ul tehnic a ridicat vizibil calitatea jocului.

    RăspundețiȘtergere
  8. Domnu Grecu...v-am copiat si am gresit.Corect ii- *...tot souil de gura-casca...* si nu -*...totul soiul...*Da sesnsul oricum ii clar)

    RăspundețiȘtergere
  9. Iar am gresit...corect ii-*au venit tot soiul de gura-casca*,dar oricum sensul ramine acelas))

    RăspundețiȘtergere
  10. si akum cind DACIA o pierdut de la JEMCIUJINA SOCI cum se poate de comentat asta?

    RăspundețiȘtergere
  11. asta se poate de comentat ca trebuie de dat doua peste ureche la jucatori.. si sa nu se relaxeze.. dar spoate de comentat simplu.. joc bun, realizare proasta !

    RăspundețiȘtergere
  12. Bună Sandu! În ştirea de la publika despre meciul Daciei cu Zhemciujina Soci ai declarat ca de mîine va veni în probe colegul lusitan al lui Cristiano Ronaldo de la Nationala Portugaliei. Despre cine este vorba? Care este numele său? Este întradevăr component al selecţionatei? Mersi tare mult.

    RăspundețiȘtergere
  13. Sandu am o inpresie ca ESTI CURVA CU doua feti.........

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune