Zimbru are jucători-surpriză! Prima dată în Turcia

Bun găsit din Antalia.
hotel Titanic
Aseară, la 22.50 am aterizat cu bine pe aeroportul din Antalia. Am plecat împreună cu cele 3 echipe moldoveneşti care s-au cooperat pentru închirierea avionului Embraer 190 "Ştefan cel Mare", Milsami, Dacia şi Zimbru. Zborul a fost lin şi uşor. Poate mai uşor decât aş crezut că va fi...
Am găsit în Turcia un timp frumos, în jur de 17 grade C. În jur e multă verdeaţă, parcă ar fi o poveste. În aeroport echipele soseau una după alta. Cât am stat noi şi am perfectat vizele au trecut Servette Geneva şi Sparta Praga. 
Am ales să stau într-un hotel cu echipa Milsami, deşi aş fi putut să stau şi cu Dacia. Cele două echipe s-au cazat la hoteluri diferite, dar care sunt amplasate în vecinătate. Aşadar, m-am cazat la hotelul Titanic. Sau Titanic de Luxe cum le place turcilor să scrie pe orice şerveţel de aici. În realitate nu e chiar lux, dar e bine. La televizor sunt 50 de posturi toate turceşti. În schimb în cameră am internet Wi-Fi gratis, iar asta pentru mine e super. Adevărat că viteza e cam mică. 
Astăzi de dimineaţă voi merge la primul antrenament al echipei Milsami, iar după masă vreau să văd şi o sesiune de pregătire a Daciei. Zimbru este cazată un pic mai departe, dar voi ajunge şi la ei. Apropo, la Zimbru se află în probe atacantul naţionalei de tineret Alexandru Dedov, în timp ce Igor Negrescu, după aproape 10 ani la Dacia, a fost împrumutat şi el la Zimbru. Plus, la lidera anilor 90 se mai află în probe alţi 3 jucători din Ucraina, numele cărora nu o să vă spună mare lucru. 
Vă voi ţine în continuare la curect cu tot ceea ce se întâmplă în Antalia atât aici, pe blog, cât şi în reportajele de la Publika TV. 

Comentarii

  1. Sandu da meciurile vor fi filmate sa le vedem si noi?

    RăspundețiȘtergere
  2. Sandu dar tu cu ce ocazie?Iti platesti singur hotelul?Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pt Anonim
    parerea mea ca lui Sandu,Publika ii plateshte totul,ca doar e jurnalistul sportiv al lor,care le da toate informatiile despre echipele moldoveneshti de la fata locului

    RăspundețiȘtergere
  4. sandu-i in turcia da ai vostri de la publika arata ca astazi ai emisiune
    interesant, vei transmite emisiune din turcia?

    RăspundețiȘtergere
  5. pe Sandu îl plăteşte Dacia şi nu Publika TV (Ultimii nu au bani)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune