GSP: ”Daniel Stanciu rîde de Steaua”

Cel mai bun cotidian de sport din România, Gazeta Sporturilor citează Arena Publika de aseară:
Alături de Daniel Stanciu la Publika TV
Daniel Stanciu, managerul celor de la Poli Timișoara i-a ironizat pe stelişti înaintea duelului direct după amicalele din acest week-end de la Chişinău (Dacia - Steaua 0-4 şi Zimbru - Poli 0-1).
"Am vrut să jucăm la Chişinău, pentru că aici am mulţi prieteni. Vom evolua cu Zimbru şi în vară, la Timişoara, în partida revanşă. Mă bucur că am jucat acest amical. Spre deosebire de cealaltă echipă românească prezentă la Chişinău, noi am avut 5 jucători la naţională şi 3 accidentaţi.
Altfel, altul ar fi fost scorul şi în meciul nostru. Ne-a interesant mai mult să jucăm, să rulăm tot lotul, nu să dăm goluri. I-am urmărit, dar îi cunoaştem bine. Nu îmi fac probleme, nu ne vor bate în campionat. La ora actuală, Steaua este o echipă modestă din Liga 1", a spus Daniel Stanciu la Arena Publika.”, scrie gsp.ro.
Urmărește AICI integral Arena Publika de pe 27 martie, cu Daniel Stanciu.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune