Jackpot în Moldova!

foto: Ivan Goncearuc
Ziarul ProSport de azi scrie că Steaua și Poli Timișoara au încasat câte 500 de mii și respectiv 400 de mii de euro de la organizatorii weekendului cu fotbal, Dacia și Zimbru. Sunt sume fabuloase pe care echipele româbești le-ar fi încasat pentru a veni la Chișinău. Citește AICI ce spun jurnaliștii de la ProSport.
Pentru a afla dacă este adevărat l-am contactat pe managerul sportiv de la Timișoara, Daniel Stanciu. Iată ce a declarat acesta în exclusivitate pentru acest blog:
”Este o prostie! Vă dați seama ce bani sunt aceștia, 900 de mii de euro? Cu acești bani aduceai Real Madrid la Chișinău. Chiar cu mai puțini bani. Realul vine și cu 800 de mii la Chișinău. Nu este adevărat. Cum fals este că am fi ajuns la Chișinău prin intermediul lui Meme Stoica. V-am spus la emisiune că am contactat direct Zimbru prin Andrei Zolotco. Voi face o conferință de presă în care voi dezminți informația din ProSport.”
Steaua și Poli Timișoara au înțelegere cu Dacia și Zimbru pe bază de reciprocitate. Adică m oldovenii achită tot sejurul echipelor românești la Chișinău și invers. Steaua a câștigat 10 mii de euro din meciul amical cu Dacia grație plății făcute de Pro TV România pentru drepturile TV. Respectiv Timișoara a încasat 5 mii de euro de la Digi Sport. 
La meciul Zimbru - Poli Timișoara s-au vândut doar 800 de bilete.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune