”Principii” și ”valori”

Fotbalul se face cu oameni deștepți. Abia pe urmă cu bani.
Din fotbal poți face bani, chiar și în Moldova. Despre asta, acum un an, nici nu-și imaginau majoritatea conducătorilor sau patronilor de club de la noi. Ce i-a făcut pe mulți dintre patroni să nu se mai plângă pe sărăcie, chiar dacă suntem în plină criză? Enigmă. În general fotbalul nostru a devenit un fel de Triunghi al Bermudelor.
În timpul derbyului de ieri m-am uitat mai mult prin părți decât la meci. Nu pot să înțeleg un patron de club care ține cu altă echipă. Dar, mă rog, cineva mi-a zis că așa oameni își vând și mama pentru propriul interes. Cum s-ar spune ”sunt mai aproape dinții decât părinții”. Oricum e comic. Niciun fel de demnitate.
Miroslav Primovici a publicat la el, pe blogul personal, un material despre ”principii și valori”. Nu ale lui Lupu, ci ale lui Valeriu Reniță. Vă recomand să citiți. Și să mai spuneți pe urmă că pamfletul meu ”Să-i suspendăm pe toți” nu are 100% doză de adevăr. Forza Libia!

Comentarii

  1. mia mio placut la interviu declaratia lui Valeriu Reniță ca nu io placut terenul :))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. sandule, dar cine e acel patron care tine cu alta echipa?

    sa stie toata lumea...

    RăspundețiȘtergere
  3. Cei care au fost la meciul Milsami - Dacia stiu cine e, ca avea emotii mai mari decat patronul echipei care juca. Nu-i dau numele ca nu vreau sa-i fac aici publicitate pe gratis.

    RăspundețiȘtergere
  4. sandule te-ai suparat rau pe toti anonimii, acum pe google nici nu mai gasesti blogul tau :(

    RăspundețiȘtergere
  5. sandu, crezi k toti vizitatorii au fost la milsami-dacia?
    zi-i pe nume dak vrei sa fii inteles...

    RăspundețiȘtergere
  6. acum vad si eu k este, in acel moment kind dadeam sa caute sandu grecu blog pe mine ma directiona spre o pagina pustie, apoi am gasit eu altfel cum sa intru la tine si kind am intrat am vazut k nu mai pot scrie mesaje si vrei nu vrei mi-am facut si eu bolg doar p/u a putea scrie :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune