Toate rezumatele etapei 27 doar la Arena Publika (video)

Comentarii

  1. Nu cred ca e frumos din partea ta15 martie 2011 la 03:54

    Sandule de ce in momentul cind la emisiunea ta se rulau rezumatele meciurilor etapei 27 preluate de pe siteul moldfootball.com nu a fost nici o mentiune. Ba chiar mai mult a fost marita imaginea pentru a omite logoul siteului. Cum ramine cu drepturile de autor? Un minus mare pentru imaginea ta.

    RăspundețiȘtergere
  2. sau mie imi pare sau voi ajungeti ca protv-ul stati cu coițele pe scaun si asteptati cineva sa filmeze pentru voi, m-au surprins rezumatele de acum tineti-o tot asa. apropo pentru onica acesta a fost golul cu numarul 2

    RăspundețiȘtergere
  3. Vorbiti prostii si aberatii. Daca au fost imagini fara sigla inseamna ca acestea sunt imaginile pe care le avem. Eu nu urmaresc de unde reporterii iau imaginile. De fiecare data cand am preluat imagini de pe saituri, AM MENTIONAT ACEST LUCRU. Indiferent de pe ce sait au fost preluate

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune