Căutaţi-l pe Balint la ouă

“Am ieşit "offline" în oraş. Atenţie, paparazzi! Dacă nu mă găsiţi la coada de la pâine, căutaţi-mă la ouă!
Este un mesaj postat de selecţionerul Moldovei, Gabi Balint, pe pagina lui de Facebook. Întrebat dacă a intrat în chefuri (запой), Balint a răspuns că „e vorba de exces de inspiraţie”. Înainte de asta a mai postat încă 2 mesaje ciudate pe care le găsiţi mai jos.
Gata şi cu examenul la recent-să-mint... Am fost localizat, chestionat, înregistrat, enervat şi mai aveam puţin să devin şi vaccinat... Important e că recenzoriţa a plecat satisfacută... Ce mai, am devenit un bărbat monitorizat. Acum, m-apuc de măturat :D
“Aha...aici erai...te-am găsit... Ce bine îţi stă online, fato! Oh my GQQ gle!...ţi-ai pus silicoane virtuale!!! Şi zâmbetul acesta fermecător de pe Face-bot, scuze, Facebook... Simt că mi se virusează privirea... Stai blând, Kaspersky! E devirusată deja...”
Oare aceste mesaje au vreo legătură cu naţionala Moldovei? Cum crezi?

Comentarii

  1. Nu mai poate avea omul timp liber, trebuie să se gândească non-stop la nişte jucători incompetenţi...

    RăspundețiȘtergere
  2. Sandu, eu aici pe la Bucuresti ma bat cu pumnu' in piept mandru ca jurnalismu' asta de tip canacan nu prinde pe la noi, ca ai nostri sunt altfel... Lasa-mi, te rog, macar motivul asta, daca cu altceva inca! nu pre avem cu ce ne mandri...

    RăspundețiȘtergere
  3. Balint ar trebui sa plece mai bine...

    RăspundețiȘtergere
  4. ce tot al pupat in cur pe balint?ce a facut el la nationala ca il laudati asa de tare?a luat 9 puncte din 10 meciuri si locul 5 din 6 in grupa,am avut norok de san marino ca asa nu mai ajungeambi la 9 puncte,treb de schimbat antrenorul l selectionata balint nu are experienta ca antrenor,el ca jucator a fost atacant,a jucat la cluburi nu chiar renumite:Gloria Bistrita,Steaua Bukarest,Burgos CF(Spania).Pentru selectionata rominiei a jucat 34 de meciuri si a marcat 14 goluri,ca antrenor a activat numai la Poli Timisoara si acuma la Selectionata Moldovei,si acuma nu vad nimik absolut nimik pentru ce il laudati,cum la dat afara de la poli timisoara asa si de la selectionata moldovei treb de dat afara.

    RăspundețiȘtergere
  5. Şi eu sunt pentru demisia lui Balint... Dar nu ştiu dacă am avut un antrenor mai bun sau vom avea... de astă dată problema e în jucători... pur şi simplu nu-i avem... suntem mici, Doamne !!!

    RăspundețiȘtergere
  6. numai in mintea ta chef inseamna запой... si mai cred ca Balint pe langa ca a fost mare fotbalist, se pare ca stie sa scrie mai bine decat unii blogeri, carora le place sa se uite in borta cheii. iti plac mai mult mu-mu ai nostri care nu stiu sa lege doua cuvinte? ca de scris mai bine nici nu-i pui.
    de asta n-avem niciun futbolior mai ca lumea, numai rezerve pe la echipe de mana a doua, ca Balint mai face glume pe facebook!

    RăspundețiȘtergere
  7. Am vazut asta DOAR ca o gluma. Niciun moment nu m-am gandit ca ar fi ceva serios. Mai mult decat atat, aseara uitandu-ma la KVN-ul rusesc am ris cu pofta cand am citit ce a scris Balint. Am ris mai mult decat de un program de comedie la tv.
    Morala: am postat sa va distrati si voi. Nu sa-l laud pe Balint, dar nici sa-l critic. Pur si simplu mi s-a parut ceva haios.

    Iar pentru mine Balint va ramane mereu UN MODEL de antrenor prin atitudine si comportament.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune