Arena despre fotbal îți dă, în exclusivitate, numele sportivului anului

Comentarii

  1. Sandu nu mi se pare normal.
    Ваш комментарий будет опубликован после одобрения.
    nu am gindit niceodata ca o sa faci asa ceva, ne pare rau Sandu te credeam mai tare.
    Sunt nebuni de tot felu si scriu tot felu de prostii, si ce?
    credema un om sanatos la cap face diferenta dintre prostii si realitate

    RăspundețiȘtergere
  2. Vezi alaturat un citat de Dorin Tudoran: “Pe net, oamenii te citesc ca să-ţi explice, sub anonimat, că tu, cel care semnezi, nu exişti”.

    Pina nu vom avea un cititor educat nu voi mai lasa pe cineva sa-si bata joc de munca mea, care mai este si gratis pe langa toate.

    Lumea trebuie sa inteleaga ca in comentariu te dai cu parerea despre subiect, nu despre parerea mea despre subiect. Altfel, de ce ma mai dau si eu cu parerea? Va dau tema si scrieti voi pina nu mai puteti!

    Astazi, de exemplu, am eliminat 4 comentarii fara ca acestea sa fie publicate. Numai asa pot sa scap de jigodii.

    Cititorii fideli sunt sigur ca ma vor intelege. Iar eu astept de la voi comentarii pe marginea materialelor pe care le public. Astept parerea voastra cu mare placere.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune