Cum am votat sportivul anului

Sergiu Toma
Mă bucur că anul acesta unora le-a revenit mintea la cap și au votat corect sportivul anului 2011, spre deosebire de anul trecut, când așa-numiții jurnaliști sportivi au optat în premiră mondială pentru un sportiv fără medalie. Ce să-i faci, unii vor măcar prin aberații de acest gen să se remarce...
Revenind la ancheta APSM din acest an, lucrurile s-au schimbat, poate și din cauză că am scăpat de Buceațchi, care nu mai este responsabil de astfel de evenimente, nu mai este responsabil de nimic. 
Eu am optat pentru judokanul Sergiu Toma - singurul sportiv moldovean care a adus medalie de la un campionat mondial, confirmînd succesul de la europene, unde a câștigat argintul. Din păcate, ceilalți Ambasadori ai Moldovei, inclusiv cei care au adus aurul de la europene, n-au confirmat și la mondiale. Tocmai de asta l-am plasat pe halterofilul Oleg Sârghi al doilea (2 medalii de aur la europene), iar pe pugilistul Veaceslav Gojan al treilea (aur la europene). Tot respectul pentru cei 3 de pe podium, care, valoric vorbind, au meritat fiecare să ocupe prima treaptă.
Restul e istorie. Iată topul meu.

1. Sergiu TOMA / judo
2. Oleg SÎRGHI / haltere
3. Veaceslav GOJAN / box
4. Zalina MARGHIEV / atletism
5. Anatol CÎRÎCU / haltere
6. Ludmila CRISTEA / lupte
 7. Alexandru RÎȘCAN / box
 8. Nicolae CEBAN / lupte libere
 9. Natalia BUDU / lupte
 10. Vasile BELOUS / box

CEI MAI BUNI  TINERI SPORTIVI AI ANULUI 2011 (CADEŢI-TINERET)
1. Mariana EȘANU / lupte
2. Ion LUCHIȚĂ / lupte greco-romane
3. Irina GÎLCĂ / box
            
                                CEI MAI BUNI ANTRENORI
1. Vasile COLȚA / judo
2. Petru CADUC / box
3. Nicolae ORIOL / lupte libere

                                  CELE MAI BUNE ECHIPE
1. Naționala de rugby-15
2. Naționala de handbal Under 23
3. Naționala de futsal

Comentarii

  1. Eu l-as mai pune pe tata lui Oleg Sirghi pe locul 2 la antrenori. In rest foarte obiectiv si de acord cu topul tau.
    Apropo, cel de anul trecut despre care scrii tu (nu-i spun numele) figureaza si anul acesta pe locul 10. Nu stiu pentru ce merite, dar presupun ca pentru cele de anul trecut )))

    RăspundețiȘtergere
  2. Am putea sa vedem cum au votat toti jurnalistii? Cu citiva ani in urma se arata public cum votati.
    Si eu la fel sunt deacord cu topul tau doar la sportivi, la antrenori nu prea, de aceea ca boxul anul acesta are mai multe rezultate de cit judo dupa cum si singur ai indicat in topul tau
    (2 medalii la c european si calificarea la jocurile olimpice), inseamna ca antrenorul Caduc este pe primul loc in top.

    RăspundețiȘtergere
  3. Din cate stiu eu, vineri va fi lansat un site al APSM unde vor fi publicate toate anchetele. Asa ca au mai ramas 2 zile si vei afla care si ce interese are

    RăspundețiȘtergere
  4. Despre cele mai ”curioase” alegeri voi scrie si eu...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune