A apărut un nou sait de fotbal

Astăzi a reapărut pe piața online saitul fotbal.md, pe care, spune lumea, Adlan Șișhanov intenționează să-l folosească drept armă principală în atacul asupra Federației și în extirparea de pe piață a foștilor parteneri de la moldfootball.com

Sincer, îmi este greu să dau o notă obiectivă noului sait fotbalistic, dat fiind faptul că proiectul este condus de prietenul meu Ivan Goncearuc. Totuși voi încerca să fiu cât se poate de imparțial.

Așadar, încep cu lacunele: Nu înțeleg ce caută pe fondalul paginii o fotografie cu o arenă de la o competiție de atletism? Din câte înțeleg saitul este despre fotbal. La fel cum n-am înțeles nici lansarea făcută ieri printr-o invitație la cros??? Poate era mai potrivit un meci de fotbal, mai ales că la baza Zimbru unde se află redacția, condiții pentru fotbal sunt destule. Și principala dezamăgire: foarte puțină informație. Așteptam să văd exclusivități sau cel puțin mai multe interviuri și materiale diferite de ce există deja. Însă, am rămas dezamăgit. Un prefix de titlu ”Șocant” în fața unui material despre lanterna roșie Costuleni care pierde și în amicale! Și ce e așa șocant în asta? Mai în scurt - foarte sărac saitul.

Ce am găsit bun: în primul rând fotografii de calitate. Asta pe lângă ideea în sine de a relansa un sait aflat pe linie moartă. În rest sper că tot ce va apărea pe acest sait le vom trece la capitolul lucruri pozitive. Și aici spun ce aștept eu de la acest sait: tot ce ține de fotbalul moldovenesc - statistica completă atât a campionatului, cât și a echipelor naționale, inclusiv de juniori. Materiale făcute nemijlocit de la meciuri, nu din birourile de la stadionul Zimbru. Transmisiuni de calitate a meciurilor din campionat, pentru că ceea ce apare pe alte saituri este deja obositor și neinteresant. Cât mai multe materiale de autor. Cam așa văd eu un sait care să mă facă să uit de celelalte care domină piața.

Sper ca cei care fac saitul să țină cont profesional de observațiile mele, care au o menire constructivă. Altfel vor avea foarte puține șanse să se impună.

Domenul fotbal.md a fost procurat de către Adlan Șișhanov (prin intermediul lui Marcel Moraru) încă acum un an. Inițial era prevăzut ca acesta să devină principalul deținător de drepturi video asupra meciurilor din campionatul Moldovei, dar și partener pentru casele de pariuri care afișează Divizia Națională.  
foto: Adrian Blănaru (facebook)

 

Comentarii

  1. nici nu are cum sa fie ceva decent ce e legat de sishanov, ne pare rau Sandu ca ai asa prieteni

    RăspundețiȘtergere
  2. design-ului i-as dda nota 7, maxim 8.

    http://afanasiimihai.blogspot.com/2012/01/sheriff-cistigat-450-mii-euro-pe.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Site-ul e dragut. E o copie clara a gsp.ro, insa e doar un inceput. Am incredere ca sub bagheta lui Ivan site-ul va fi un foarte vizitat. Cit priveste echidistanta, timpul va arata. Eu le doresc succes si Dumnezeu sa-i ajute in ce fac.

    RăspundețiȘtergere
  4. Site lui Adlan, tot e clar cu dinsii.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ultima poza spune totul... Baiatul asta (Goncearuc) trebuie sa-si hraneasca famili si s-a vindut si el ca multi altii.

    RăspundețiȘtergere
  6. Goncearuc cred ca a fost implicat in o suta de proecte in ultimul an, dar nici unul nu a tinut mai mult de 2-3 luni. Pentru mine e clar ce va fi cu acest site.

    Biletul zilei:
    Pariati pe disparitia lui Goncearuc in maxim 3 luni.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune