Divizia Națională 2012. Echipa ideală

E mai greu de ales Dream Team-ul Diviziei Naționale. Am selectat jucătorii în funcție de preferințele mele. Este o echipă ideală a anului 2012, pur subiectivă, așa cum o văd eu. Fiecare e în drept să-și aleagă singur componența și să mă contrazică. Inițial mi-am selectat o listă din 40 de jucători, dintre care am rămas la componența finală de 18. Vezi echipa mea din campionatul Moldovei 2012:

1. Matiughin (Dacia, Moldova)
2. Ilescu (Dacia, Moldova)
3. Samardzic (Sheriff, Slovenia)
4. Lucas (Dacia, Brazilia)
5. Mamah (Dacia, Togo)
6. Guira (Dacia, Burkina Faso)
7. Stanojevic (Sheriff, Serbia)
8. Catan (Zimbru, Moldova)
9. Gheorghiev (Sheriff, Moldova)
10. Kilikevich (Iskra, Ucraina)
11. Boghiu (Milsami, Moldova)

Rezerve:
12. Calancea (Zimbru, Moldova)
13. Jardan (Rapid, Moldova)
14. Krkotic (Dacia, Muntenegru)
15. Nicologlo (Iskra, Moldova)
16. Caraulan (Academia, Moldova)
17. Hausi (Rapid, Romania)
18. Andrade (Dacia, Brazilia)

Comentarii

  1. Iliescu??? nu are nimic comun cu fotbalul

    RăspundețiȘtergere
  2. Extraordinar, ai nimerit aproape perfect Dream-Team-ul ND in opinia mea! As face doar o mica exceptie, pe Krkotic l-as inlocui cu cineva din primii 11, deopilda cu Lucas,are calitati bune acest jucator nici nustiu pe care linie e mai util,cred ca e universal si ar merita sa joce meci de meci la Dacia in lotul de start insa, Dobric are viziunea sa...oricum el stie mai bine ca noi toti, ce face.

    RăspundețiȘtergere
  3. da, unde e sheriff? ce nu joaca fotbal? aaaa ei joaca doar cind pasha ii ajuta cu vrio 1 sau 2 sute de miii de euro pentru arbitri

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt de acord cu 1 coment. krkotic trebue sa fie in primii 11

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune