Internaționalul grec Lodigin, moldovean sau nu? Află răspunsul

Pe mai multe saituri de sport internaționale găsim numele unui fotbalist din naționala de tineret a Greciei, care este dat drept moldovean. Numele lui este Iuri Lodigin, portar la echipa Skoda Xanthi și la naționala de tineret a elenilor. L-am găsit pe facebook și am avut un scurt dialog cu el.

- Ești moldovean? Mai multe saituri de pe net scriu că te-ai născut în Moldova...
- Nu. Eu nu știu cum a apărut această informație. Este o eroare. Eu m-am născut în Rusia.

- Ai acceptat să joci pentru naționala Greciei. Nu ai dorit să evoluezi pentru selecționata Rusiei?
- M-au invitat la naționala Greciei. Rusia nu m-a chemat. Am unele regrete, însă Grecia este a doua mea patrie. Mama mea este grecoaică. 

- În Grecia ai întâlnit vreun moldovean cu o istorie asemănătoare cu a ta, moldovean care să joace fotbal?
- Deocamdată nu am întâlnit niciun moldovean în Grecia.

- Cunoști ceva despre fotbalul moldovenesc?
- Aproape nimic. Știu doar că sunt echipe care joacă în cupele europene.

- În Moldova activează în calitate de antrenor Igor Dobrovolski. Cunoști acest nume?
- Nu știu prea multe despre el, dar știu că a fost un jucător de clasă europeană.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune