vineri, 5 octombrie 2012

Milsami nu scapă de blestemul Cupei

Am fost azi la meciul Academia - Milsami 3-1. Prima repriză am crezut că nu se mai termină. Chiar l-am rugat pe colegul meu Radu Galbur să-i întrebe la final pe jucătorii celor 2 echipe dacă nu le este rușine să se numească fotbaliști. N-am văzut niciunul care să-și dea sufletul pe teren, să joace cu pasiune. 22 de apatici (a nu se confunda cu fundașul stânga al Sheriffului). 

Partea a doua parcă a fost alt meci, cu alți jucători. Cel puțin 2 viteze în plus. În rezultat 4 goluri marcate. Academia mai norocoasă și mai proaspătă fizic a câștigat în fața unei Milsami cu un joc catastrofal de prost. A fost cel mai prost joc al echipei din Orhei dintre toate pe care le-am văzut. Catastrofă cu neamț și cu toate invențiile lui cu tot. Mai mult nu mai spun nimic.

Un comentariu:

  1. ati dorit faze ca in premier league?....aici nu se joaca din placere..nimeni in campionatu asta nu-i motivat

    RăspundețiȘtergere