Milsami nu scapă de blestemul Cupei

Am fost azi la meciul Academia - Milsami 3-1. Prima repriză am crezut că nu se mai termină. Chiar l-am rugat pe colegul meu Radu Galbur să-i întrebe la final pe jucătorii celor 2 echipe dacă nu le este rușine să se numească fotbaliști. N-am văzut niciunul care să-și dea sufletul pe teren, să joace cu pasiune. 22 de apatici (a nu se confunda cu fundașul stânga al Sheriffului). 

Partea a doua parcă a fost alt meci, cu alți jucători. Cel puțin 2 viteze în plus. În rezultat 4 goluri marcate. Academia mai norocoasă și mai proaspătă fizic a câștigat în fața unei Milsami cu un joc catastrofal de prost. A fost cel mai prost joc al echipei din Orhei dintre toate pe care le-am văzut. Catastrofă cu neamț și cu toate invențiile lui cu tot. Mai mult nu mai spun nimic.

Comentarii

  1. ati dorit faze ca in premier league?....aici nu se joaca din placere..nimeni in campionatu asta nu-i motivat

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune