Steaua Nikolici Tănase. Superofensiva campionilor

foto: gsp.ro
Steaua joacă ceea ce visează de ani buni suporterii ei. Steaua noastră e mai bună decât oricând. Ca joc mă fascinează. Deși nu-mi place de telenovelistul Reghecampf trebuie să recunosc că a readus în Ghencea spiritul stelist de pe vremea lui Hagi și Lăcătuș.

Chiar dacă nu bătea azi danezii de la Copenhaga, oricum am fost încântat de jocul Stelei. Și nu doar azi. În general, în acest sezon Steaua este Steaua. Cea care mi-a intrat în suflet cu aproape 30 de ani în urmă. Cea mai bună. Sper să-și păstreze acest joc, pentru că dacă nu se va schimba nimic, nimeni nu-i va sta în calea celui de-al 24 titlu. 

Forza Steaua!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune