!

Înaintea sărbătorilor de iarnă nu-mi arde de fotbal, mai ales că suntem în pauză pe intern. Așa dar am închis telefoanele (pentru unii) și savurez atmosfera de dinainte de Crăciun.

De vreo 10 ani, în aceste zile, mă uit la filmul ”The family man” cu Nicolas Cage și Téa Leoni. Și de fiecare dată e ca prima dată. Fermecător.

Am mai urmărit o dată concertul lui Robbie Williams (foto) din 2003, Knebworth. Impresionant! Cel mai mare artist, pentru mine. Fabulos!

Bradul de Crăciun e gata. Moș Nicolae a fost. Urmează Moș Crăciun. Orașul e superb noaptea, plin de lumini, se vede ca ziua. Zăpada își face efectul. Totul e alb în jur, ca în iernile copilăriei mele. 

Dacă nu apuc să mai scriu ceva până începe fiesta - vă doresc sărbători frumoase și Crăciun fericit!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune