Ce a însemnat pentru mine Publika TV

Scriem istoria împreună - 6 aprilie 2010
Publika TV împlinește astăzi 3 ani de la lansare. Pe 6 aprilie 2010, la ora 19.00 am ieșit în emisie cu primul jurnal, un fel de prezentare, la care au asistat câteva sute de telespectatori pe viu, în hala Publika, invitați speciali, cei mai reprezentativi oameni din diferite domenii. Am avut și eu o introducere atunci de câteva fraze, plus 2 invitați la cadru: ministrul MTS Ion Cebanu și atleta Zalina Marghiev... Programul complet a început însă a doua zi de dimineață, pe 7 aprilie, iar odată cu el a demarat și acel ritm nebun de muncă la știri, un program la care lucrau 400 de oameni! 

Însă până să ajungem la 7 aprilie au fost 5 luni de muncă infernală, ”la perete”. A fost mai greu decât atunci când am ajuns să muncim ”pe sticlă”. La 9 dimineața începea munca, iar la 9 seara plecam acasă. Cel puțin așa era la sport, unde am avut ocazia să fac preselecția echipei. Și cred că am ales corect. Pentru că acei copii pe care i-am selectat din diferite locuri, chiar și de pe băncile liceului (!!!) creșteau într-o zi cât alții într-un an, astfel încât, în momentul lansării, Departamentul Sport era pregătit 100%. (Cât de mult ne-au ajutat acele circa 30 de povești din ”pușculiță”!)

Au fost 3 ani frumoși, care vor rămâne mereu în inima mea. Totuși Publika e Publika :). Cine a văzut măcar o dată, știe ce spun. Sigur, până să ajung aici au mai fost și alte posturi TV, mai ales primul la care am activat, cel cu care am câștigat campionatul Moldovei în 1999 :). Însă Publika e o altă treaptă, alt nivel. Publika e Champions League. Cam așa, dacă adaptez textul la fotbal :).

Și în final, ce a însemnat Publika pentru mine: 
- selectarea și instruirea unui grup de tineri, care au format echipa sport Publika TV. Majoritatea dintre ei activează până astăzi. Este cea mai longevivă echipă de la Publika! Olea Fedosenco, Ina Voscoboinic, Manolo Amarandei, Vitalie ”Bafana” Maistru, Dumitru ”Mitică” Stoianov, Ion David. Toți sunt de la început. - talkshow-ul Arena, care apare în fiecare duminică seara, de la ora 10 și un pic, unde am avut invitați de marcă, cei mai importanți oameni de sport din Moldova și mulți de peste hotare. Ladislaw Boloni, Gabi Balint, Igor Dobrovolski, etc. 
- proiectul Mondial cu Sandu Grecu - studio în direct, seară de seară, în timpul Campionatului Mondial de fotbal 2010.
- transmisiunea meciurilor de fotbal, în calitate Champions League, ceea ce nu s-a mai făcut în Moldova până la Publika. Avem în palmares un meci de Europa League, o finală de Cupa Moldovei și 2 Supercupe! 
- campanii de promovare a evenimentelor sportive, cum ar fi meciurile echipei naționale, în colaborare cu FMF, dar și alte asociații sau federații sportive. 
- ediții speciale cu ocazia diferitor evenimente sportive, ceea ce a însemnat o premieră pentru Moldova. 

Pentru mine Publika într-adevăr a însemnat mai mult decât televiziune. La mulți ani, Publika TV!

Comentarii

  1. E Bine, Bravo, felicitări, dar mai important, dureros și strigător la cer e , ce s-a produs la Tiraspol. Cînd se va opri dezmățul acesta acoperit de FMF???

    RăspundețiȘtergere
  2. Și,apropo-acum sunt convins cu desăvîrșire,că Stoichiță n-a fost demis de Dobrovolski, a evadat din circul nostru murdar, nedorind să poarte strae de clovn. Respect!

    RăspundețiȘtergere
  3. FELICITARI!

    Totuși Publika e Publika :).

    DA, TANCU-I TANC! :)

    Avem în palmares un meci de Europa League, o finală de Cupa Moldovei și 2 Supercupe!

    CAM PUTIN. LA MAI MULT SI LA MAI MARE!

    RăspundețiȘtergere
  4. hai lasa nu-i mai lauda atita ca acuma sunt cam varza astia de la sport

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune