Despre Barcelona, Steaua și Florin Costea

Tot ce am avut de spus despre Bayern - Barcelona 4-0 am scris pe pagina mea de facebook. Aș mai adăuga numai că, sincer, fiind fan al Realului, m-am bucurat pentru calificarea în finală a nemților în detrimentul catalanilor, chiar dacă săptămâna trecută, citind cartea Nicolae Simatoc, parcă îmi devenise simpatică Barcelona cu un basarabean în lot.

Imediat după rușinea pe care a trăit-o Barcelona aseară am intra pe gsp.ro să văd cum comentează meciul de la Munchen. Nimic interesant. În schimb am citit cu plăcere un material pe blogul lui Decebal Rădulescu, pe care îl recomand pentru steliștii din Moldova. În special m-a atins ultimul aliniat, în care Decebal scrie despre ”marea” posibilă achiziție pe care intenționează să o facă Gigel Becali de la Pandurii, Dan Nistor. Vă recomand să citiți ultimul aliniat mai jos, pentru că va urma, în context, o întâmplare aproape identică, cu un alt ”mega-pseudo” jucător născut talent murit perspectivă, Florin Costea.

”Cred ca Stoica Mihai are dreptate cel putin in cazul unuia dintre jucatorii pe care Gigi Becali i-a cerut insistent in ultima vreme. Adica sa nu-l fi adus la echipa. E vorba de fotbalistul Pandurilor, Dan Nistor. Intimplarea e reala si face proba caracterului acestui jucator. Baiatul e din Rucar, judetul Arges, din gura trecatorii Branului. La echipa din localitate mai sint doi frati cel putin la fel de buni ca Nistor, dar care n-au avut sansa lui. Sa fie vazuti de cineva. Ii cheama Jenaru. Tatal sau o ruda a lor l-a contactat pe Nistor: “ Dane, ne cunosti. Ii stii si tu pe baieti. Nu ne ajuti sa-i iei pe acolo. Sa-i promovam si pe ei. Sa afle lumea de ei.” Raspunsul lui Nistor a venit scurt si de foarte sus: “Unde a ajuns Dan Nistor nu va mai ajunge nici un rucarean” si i-a inchis telefonul. Aoleuuu! Unde ai ajuns, Danute? Vezi poate ajungi din nou la stinele din Piatra Craiului, daca nu-ti reevaluezi caracterul urgent. Daca se mai poate!”

Personal, nu mai vreau să aud de Nistor la Steaua. Și despre Costea cel mare, trecut pe la Steaua. Un caz real, de iarna trecută. Un prieten de-al meu din Chișinău l-a dus în probe la o echipă din Kazahstan. În Antalia. Costea a făcut un antrenament și a cerut să semneze contractul. Kazahii au zis să joace măcar un meci să vadă dacă mai poate. Una e pe DVD cu 5 ani în urmă și alta e pe teren, astăzi. Însă Costache a refuzat. S-a dus la hotel împreună cu prietenul meu și stând la masă, Costea îi zice: ”Lasă, mă, nu fi trist. Are și o latură pozitivă toată povestea asta. Te-ai mai gândit tu vreodată că vei sta la masă cu Florin Costea!”.

Fac și eu ca Decebal: Aoleuuuu! Dar cine, naiba, ești tu, mă, Florinele? Ai ros banca la Steaua și nu te mai ia nimeni decât echipele de la retrogradare. Și nici kazahii nu te luau. Asta ți-o spun cu toată seriozitatea. Și dacă Nistor încă mai are șansa să schimbe ceva, apoi Costea e pierdut. Plecând din cantonamentul kazahilor ”a uitat întâmplător” să întoarcă echipamentul de joc. Cred că se antrenează în el la Turnu Severin.

Comentarii

  1. Nimic vesnic nu exzista toate la timpul sau.A fost era Ajax,Real M.Bavaria,Milan acum a fost a Barcelonei revine Real M.Istoria bato vina

    RăspundețiȘtergere
  2. Condoleantele mele Sandu, bucuria ti sa transformat in scirba. Borusia D 4-1 Real Madrid. Si respectiv bancul zilei:
    Mourinho, la bătrâneţe (fiind deja şomer după ruşinea de aseară), îşi învaţă nepoţii să numere:
    Uno, dos, tres, Lewandowski, cinco, seis, siete, ochio, nueve, diez!

    RăspundețiȘtergere
  3. Condoleantele mele Sandu. Stiu ca te-ai bucurat ca Barcelona a pierdut cu 4-0, dar uite ca bucuria s-a transformat in scirba Borusia D 4-1 Real M.
    Si bancul zilei:
    Mourinho, la bătrâneţe (fiind deja şomer după ruşinea de aseară), îşi învaţă nepoţii să numere:
    Uno, dos, tres, Lewandowski, cinco, seis, siete, ochio, nueve, diez!

    RăspundețiȘtergere
  4. asa e cand te bucuri cand pierde Barca ... joaca Realu' zici ca-i Barcelona :))))

    RăspundețiȘtergere
  5. am asteptat toata ziua vre-un articol despre real :D :D :D dar nimic bucurie))

    RăspundețiȘtergere
  6. Totul este treacator. ...si sa nu uitam ca roata este rotunda!

    RăspundețiȘtergere
  7. Realul a fost eliminat.
    Barcelona joacă în seara asta...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune