Exemplu de entuziasm. Academia e varză

Am fost ieri la Orhei, la meciul Costuleni - Academia. Am rămas surprins de felul cum au dominat jucătorii lui Popescu timp de 70 de minute o echipă alcătuită pe jumătate din fotbaliști de națională. Suvorov, Dedov, Ciupercă, Pătraș (intrat după pauză) - toți numai fițe - s-au chinuit individual să facă ceva contra unei echipe care pe alocuri a impresionat. Păcat că jucătorii de la Costuleni s-au speriat de felul în care își domină adversarul și spre final s-au retras nejustificat în propriul careu, iar Academia a profitat și a egalat după o eroare de portar. Cert este că Academia nu mai are echipă după ce a cooptat în lot toate vedetele mioritice rămase fără club. Păcat, pentru că în tur chiar am crezut la un moment dat că studenții vor lupta pentru un loc în cupele europene. Acum însă nu se mai pune problema.

Câteva cuvinte despre stadionul din Orhei. Calitatea gazonului cred că este mai bună decât pe Zimbru. Sau cel puțin e la același nivel. Puțini cunosc că asta se datorează directorului arenei din Orhei, Sergiu Lisnic. Dacă fiecare om din fotbalul nostru ar munci cu atâta ardoare și entuziasm cum o face directorul stadionului din Orhei am avea un altfel de fotbal de primăvară, unul mult mai bun. Luați exeplu.

Comentarii

  1. Daca era Bogdan in porti era cu totul altfel.

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate joaca nationala la Orhei.Numai tribunele trebuie de construit,in rest stadionul mi se pare mai mare decit cel al Zimbrului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sandu ce e cu tine? Directoru de la stadionul din Orhei e varza. Nu inteleg cum poti sa spui de el ca e bun, pe cind ce e mai imortant, e de proasta calitate, gazonu. Mda Sandu....

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune