FC Tiraspol - Ghidighiciul cu bani. De ce Veris e favorita Cupei

Au mai rămas 4 zile până la finala Cupei Moldovei Orange, în care FC Veris va face tot posibilul să devină prima echipă moldovenească din Divizia a doua valorică, care câștigă trofeul. 

Îi văd pe mulți zâmbind când vorbesc despre victoria Verisului în fața celor de la FC Tiraspol. Parcă au uitat că până să ajungă în finală revelația din acest sezon a trecut de 3 echipe din Divizia Națională: Olimpia (cea din tur, nu juniorii de acum), Dacia și Milsami. 

Ultimele 2 cluburi, Dacia și Milsami sunt cele mai bune din campionat. Asta e părerea mea și am argumentele mele. Dacă nu erau jocuri de culise și nu aveau probleme cu banii cele 2 echipe ar fi fost acum pe primele 2 locuri în fața Sheriffului și a adversarei din finala Cupei.

Personal consider că FC Tiraspol este de nivelul locurilor 4-5 în Moldova, un fel de Ghidighici cu bani. Au avut obiectiv locul 2 mai mult ca să pedepsească Dacia lui Adlan și au făcut totul pentru a ajunge acolo. Dar absolut totul. I-am văzut la treabă și sincer mi se par clar sub Dacia și Milsami, echipe pe care Veris le-a trimis la plimbare.

Dar, finala este o finală și oricine o poate câștiga. Într-un singur meci se pot întâmpla multe. Avem exemple destule. Cât face finala de Champions League de acum câțiva ani dintre Milan și Liverpool, când cormoranii au revenit de la 0-3 la pauza, au egalat 3-3 și au luat Cupa! Așa că o finală este o finală. Un meci deosebit cu trofeul pe masă. 

Forza VERIS!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune