И снова здравствуйте! Azi, de la ora 22.10, la Arena

Diseară mă duc la emisiunea care mi-a mâncat 3 ani din viață :). Inițial trebuia să particip la Arena alături de președintele FMF, Pavel Ciobanu. Până la urmă voi în studio cu Bafana și cu Vanea :). Tot nu-i rău :). 

Sper să nu vorbim doar despre ”megaamicalul” cu Kirghizia și ”meciul carierei lui Caras”, cum comenta la M1 un stranier al presei fotbalistice moldovenești, cu referire la egalul cu Polonia. Un egal frumos, dar Caras a avut și rezultate mai bune, cum ar fi 3-2 cu Țara Galilor sau 1-0, în deplasare, cu Georgia, care avea un lot beton în anii 90.

Personal mă voi axa pe noutățile de la Veris și pe Legea cu privire la cultura fizică și sport. Sunt 2 subiecte care mă interesează în primul rând și care merită de abordat. Mai ales primul :). 

Vă aștept azi, la Arena Publika, de la ora 22.10. I snova zdravstvuite :).

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune